Jubeltråd

Jubler for at jeg er over 5 uker :-)
Skal til legen idag, må forlenge sykemeldingen pga dårlig form og kvalme

Så skal høre om jeg kan få henvisning til tidlig ul og få time til første svangerskapskontroll.

Jubler for hver dag jeg er gravid :-):-)

Jubler for 7 fullgåtte uker! Begynner på min åttende!! :D 3 uker til vi skal offentliggjøre det til familien!!

Klokken er 13 og jeg har enda ikke vært kvalm i dag :D bare masse sulten hehe :p uthula etter de siste dagers lave matinntak :p

Jubler fordi det er fredag og jeg gleder meg til en helg med kos med mannen, lillemor og magen. :)

Jubler for at vi skal ha pita ikveld ♡ og for de nye ballerina melkesjoko kjeksene var supergode :D

Har heller ikke vært kvalm idag gleder meg til mat :-)
Alt har smakt rart for tiden, men idag har jeg en super matlyst :-)

Har vært hos lege idag, og får tidlig ul :-) skal tilbake om 3 uker så skulle han skrive henvisning da :-)
Jeg ville ikke ha kjempetidlig, vil helst komme så nærme uke 12 som mulig før ul:-)
Og er i uke 8 da henvisningen blir sendt så tenker at det nærmer seg uke 12 før jeg får ul :-)

Fikk bekreftet at jeg var gravid (selv om jeg visste det er det alltid gøy å høre ) og fikk helsekort for gravide og svangerskapsbok

Jubler for at idag ble denne graviditeten dobbelt så mye virkeligere enn før :D:D

Dette skal gå så bra og bli så gøy♡♡♡♡♡♡♡
Elsker denne tråden så fint å dele positive opplevelser og lese andre sine :D

Jubler for at vi skal ha pita ikveld ♡ og for de nye ballerina melkesjoko kjeksene var supergode :D

Har heller ikke vært kvalm idag gleder meg til mat :-)
Alt har smakt rart for tiden, men idag har jeg en super matlyst :-)
Samme her! Med null kvalme og plutselig matlyst! Skikkelig digg etter noen grusomme uker.

Hurra for endelig fredag! Hurra for at jeg har bestilt time til første svangerskapskontroll (om en uke, da er jeg i starten av uke 8). God helg fine folk! :)

Jubler for at det er fredag og at jeg skal være med verdens beste venninne i dag og hun skal være med å kjøpe ny bukse til meg siden jeg har fått så mye mage nå:P

Jubler for at det er 18 dager til tidlig ul, fikk henvisning idag!

Jublet også for at min bestevenninne er nøyaktig (på dagen) 10 uker foran meg i sin graviditet! :D

Jubler for at jeg er 5+4 idag og at ifølge terminkalkulatoren så begynner hjertet til babyen å slå idag :-)

Første milepæl nådd, nå er det å vente på tidlig ul :-)
Får den ca uke 11 eller 12 regner jeg med :-)

Jeg jubler for mannen lager egg og bacon mens jeg er i badekaret og lillegull har formiddagshvil og det er helg♡

Back
Topp