Jubeltråd

Jubler for at jeg er gravid, og at samboern er helt over toppen klar for juni 2016! :D og at bestevenninna mi er gravid, og har termin 6 uker før meg! :D dette er morro!

Jubler for at jeg er gravid, og at samboern er helt over toppen klar for juni 2016! :D og at bestevenninna mi er gravid, og har termin 6 uker før meg! :D dette er morro!

Ååå så gøy:-) håper at noen av mine venninner blir gravide snart, hadde vært gøy å ha noen å nyte permisjons tiden med, trilleturer ol. :-):-)

Ååå så gøy:-) håper at noen av mine venninner blir gravide snart, hadde vært gøy å ha noen å nyte permisjons tiden med, trilleturer ol. :-):-)

Det skjønner jeg godt! :) Jeg er kjempeheldig! Hun vet ikke at jeg er gravid enda da! :P Skal fortelle henne og mannen til helga da vi skal ut å spise! :D

8+0-jubel i dag! Tiden har ikke gått veeeeldig fort akkurat! ;) Håper den kan raske på litt de fire neste ukene!

Jubler for 5+5 og snart halvveis til de magiske 12 :-)

Jubler for time til tidlig UL!! Det blir når jeg er 7+5. Er 4+5 i dag, så tre uker til. Det blir første milepæl å komme seg dit!! Hold deg fast, lille venn!! <3

Jubler for at jeg er 6+3 idag og føler meg temmelig gravid :) kvalmen har tatt seg opp som er et godt tegn! Så jeg jubler for alle symptomer tross de kan være slitsomme :)

Jubler for 5 uker i dag :happy:

Jubler for 8+0 og 4 uker igjen til 12 uker!

6+0 og halvveis til 12! Jabbadabbadoo :-)

Jubler for at alt frem til nå har gått veldig bra og håper på en like bra fortsettelse! :smiley-bounce012

Jubler for snart helg med familiekos! <3
Jubler også for at det er bare 3 uker og 3 dager igjen til jeg når de magiske 12! :D

Jubler for at jeg våknet og var SULTEN i dag i stedet for å være kvalm! Klarte å spise en brødskive til frokost! :)

Back
Topp