Jubeltråd

Jubler for 9 uker ;)
 
Jubler over at jeg runder ti uker og endelig skal fortelle foreldrene mine om graviditeten i morgen! :)
 
Jubler for at jeg har sagt det til faren min nå, føles som ti kilo er letter fra skuldrene mine :D også jubler for at ultralyden gikk så bra i går ❤️
 
9+1 idag :-D symptomene er blitt litt mildere, å endelig har det gått opp for sambo at me skal ha en baby til :-D :-D å han gleder seg sånn :-D
 
Hurra for 11 uker i dag!!!:) nedtelling til 12 ukers UL og fortelle nyheten til storesøster og storebror :)
Storesøster ropte ned til meg en kveld etter at hun hadde lagt seg : "mamma: jeg har lyst på en lillesøster altså, jeg mener det! :) håper frøet er på riktig sted neste uke også slik at vi får delt med henne ;)
 
Hurra for 11 uker i dag!!!:) nedtelling til 12 ukers UL og fortelle nyheten til storesøster og storebror :)
Storesøster ropte ned til meg en kveld etter at hun hadde lagt seg : "mamma: jeg har lyst på en lillesøster altså, jeg mener det! :) håper frøet er på riktig sted neste uke også slik at vi får delt med henne ;)
Så herlig :)
Gleder meg til å fortelle det til mine små jeg også. Kommende storesøster har veldig lyst på en lillesøster. Kommende storebror har mest lyst på en hund :p
 
Back
Topp