Jubeltråd! :)

Jeg jubler for gjennomført tidlig UL i går, et nydelig hjerte som dunket fint, fremskyving av termin (7+4 i går, men satt frem til 8+2), ny UL 03.12, gjennomført legetime med utfylling av helsekort i dag og at tiden går fort fremover :D

Jubler for å slippe enda en legetime før 12 uker kontroll.. Trenger jeg mer sykemelding (sykemeldt til uke 10+2) får jeg det per telefon.. Og trenger jeg mer Afipran skulle jeg også få dette per telefon

Jubler for snart 11 fullgåtte uker (fredag) og 12 fullgåtte uker om 8 dager! :) og legetime om en uke :D
Og hurraa for at jeg ikke kasta opp i dag og håååper matlysten er på vei tilbake

Nu har ja inte varit kvalm på 3! Dagar. Och ja är så sjukt glad. Och ja kan inte sluta äta! Är så underbart att ha matlust igen . Även om de kanske bara är för stunden så njuuuter ja verkligen.

Nu har ja inte varit kvalm på 3! Dagar. Och ja är så sjukt glad. Och ja kan inte sluta äta! Är så underbart att ha matlust igen . Även om de kanske bara är för stunden så njuuuter ja verkligen.
Herlig! Gleder meg til jeg også kommer dit :)

Ja, det er bare å nyte matlysten. Dytt i deg så mye du klarer. :-)

Etter å ha vært bekymret for manglende symptomer og redsel for MA kom kvalmen tilbake i kveld.. Yeey... Hehe.. Håper likevel den gir seg snart da. 3 uker til UL

Jubler for uke 10!!!! :)

Jeg jubler også for 12+0!
Nå er det mye jeg gleder meg til fremover. Først og fremst skal det bli godt å bli ferdig med ultralyd på tirsdag. Jeg ser fram til at kvalmen forsvinner og appetitten vender tilbake, jeg gleder meg til at magen titter frem, og til å kjenne bevegelser fra den lille.
Det er spennende tider :)

Her er jeg også 8+0 i dag :D Kan endelig si at det bare er 4 uker igjen til den magiske grensen:) Håper tiden går fort!

Jeg jubler for alenetid og Side om side-maraton i kveld. :-D

Jubler for 8 uker :-)

Kvalmen har avtatt betraktelig !!! :dance011:smiley-bounce016

Kun 9 dager igjen til 12 ukersmerket ❤️

Jeg er 10 uker på vei :) herlig tanke. Gleder meg sånn til å fortelle det til kommende beste foreldre. Venter til jul, så vi kan ta det annsikt til annsikt. Da er jeg ca 15 uker tror jeg

8 uker i dag :D
Og jeg har blitt forhandler for Perfect Home!! Holder til i Asker/Buskerud men tar også bestillinger å sender andre steder :)

Back
Topp