Jubeltråd! :)

5+1 i dag, og selvfølgelig tar jeg også alle "blod-" testene både morgen, kveld og hver gang jeg er på do innimellom. Spira holder seg fast foreløpig, og symptomene er sterke.. Det jubler jeg for! :D
 
Jubelrop fra meg! Fortalte første venninne om graviditeten i går :) Og i helga er det hyttetur med venner og bekjente. De må ikke vite noe, derfor har jeg helt over alkoholfritt i tomme vinflasker, hehe :p
 
9+0 i dag :D
 
Hu
5 uker fullgått i dag :D
Fått henvisning å ul neste fredag!!! Og får obligatorisk ul uke 12, kjempe herlig dag!!!
hurra! :) Spennende med Ul! :D
 
Jubler for hver dag de to smårollingene holder seg i magehuset:) (jepp, litt skummelt med 2,redd det skal gå galt)
 
Etter en regnefeil, vil jeg juble for å være 6 uker på vei i dag :D og "bare" to dager til ny UL for å se det lille hjertet banke :) ❤️
 
I dag jubler jeg over teksten i BV-appen: Mange forteller at svangerskapstegnene er på sitt vœrste nå, med kvalme, trøtthet og hyppig vannlating.
Da krysser jeg fingrene for at formen ikke blir vœrre, og at det ikke er alt for lenge til den er oppadgående igjen!
 
Back
Topp