Jubeltråd! :)

Da var jeg begynt på uke 33:D Henger litt etter mange av dere andre, men det blir da min tur også etterhvert ;)

Jubler for å gå inn i uke 35 i dag :D
Pluss at mini har vært mye mer aktiv i dag enn på lenge :) deilig. Begynte å føle at det var noe galt.

Jubler for siste arbeidsdag før permisjon i dag :D
Syntes dere som jobber fult ut er så flinke! Klapp på skuldra!
Hadde nok klart å jobbe til nå om jeg ikke hadde vært alene på jobb :) slet med lavt blodtrykk og besvimelsesfare, og da er det kjedelig å være alene uten mulighet til å ta meg en pause :P

Syntes dere som jobber fult ut er så flinke! Klapp på skuldra!
Hadde nok klart å jobbe til nå om jeg ikke hadde vært alene på jobb :) slet med lavt blodtrykk og besvimelsesfare, og da er det kjedelig å være alene uten mulighet til å ta meg en pause :p
Takk for det, men hadde en del sykmelding nå på slutten, og fantastisk tilrettelegging fra arbeidsgiver sin side :) Ville vært 100% sykmeldt for lenge siden, skulle jeg ha fortsatt med mine vanlige arbeidsoppgaver.

Jubler for å endelig ha fått beskjed om at jeg får gledelig nyhet mtp større fast stilling... Siden jeg har samme Prosent nå som jeg skal få fast så trengte jeg vist ikke å tiltre fysisk. Nok å rekke det før permisjon.. Lovet å få fikset dette før 15 mai!

Gledelig beskjed å få etter en litt kjedelig UL siden babyen har økende vekstavvik.. Fremdeles innenfor "normalen" men når det øker så kan det jo få utenfor...

Jubler for uke 32 og mindre enn 2 måneder til termin☺ 80% fullgått svangerskap☺

Jubler for 36+0 i dag☺️ Spennende tid fremover! Bare 4 dager til da guttungen kom til verden i 2011..

Jubler for 34 uker!! :) Har også fått en bedring i ryggen etter jeg ble sykemeldt, hverdagen er mye bedre nå.

Og så må jeg juble for endelig å ha fått vogna i hus!! Var lovet levering i uke 17/18, nå er vi i slutten av uke 19, så vi fant ut det var på tide å spørre etter den. Den var ankommet, og vi har fått den hjem. Herlig følelse, til og med samboer var ett eneste stort glis da vi trillet den ut i bilen :-)

Jubler over fine blodsukkerverdier i dag, og belønnet meg med min første lille neve potetgull! Smakte himmelsk! Har ikke rørt godis/snacks på over 3 uker så det smakte kan man si!

Jubler over fine blodsukkerverdier i dag, og belønnet meg med min første lille neve potetgull! Smakte himmelsk! Har ikke rørt godis/snacks på over 3 uker så det smakte kan man si!
Flink du er! :) ligger jo i grensen selv til sv.diabetes men klarer ikke å holde meg helt unna. Men begrenser meg da :)

Nå har jeg sutra i suttretråden. Så nå skal jeg juble for de små gledene her i livet.

1. Hipp hipp hurra jeg er høygravid i dag! 40 dager til termin.

2. Fikk brukt 2,5 time hos frisøren i dag på farge og klipp. ALENETID!! <3

Jubler for at jeg skal på kontroll i mårra hos jm :)

Back
Topp