Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre!!! <3For at størstemann mest sannsynlig ikke har hjertefeil! Enkelte leger burde tatt seg ei bolle
Så flott!! Gratulerer!!!! Verdens beste følelse når man er gravid!!!Gråter av glede!! Kjente nettopp 3 små spark!Har ikke kjent noe liv før nå.. Det var veldig tydelig at det var babyen, og den beste beskrivelsen jeg har lest er "bobler som sprekker innover"
Hurra!
Så flott!! Gratulerer!!!! Verdens beste følelse når man er gravid!!!Gråter av glede!! Kjente nettopp 3 små spark!Har ikke kjent noe liv før nå.. Det var veldig tydelig at det var babyen, og den beste beskrivelsen jeg har lest er "bobler som sprekker innover"
Hurra!
Gratulerer med dagen til bursdagbarna!!Jubler for storfeiring i dagLillegutt blir 2 år og oldemor blir 85
) Masse kaker og pakker i dag altså
)
3D om en uke![]()
![]()
Jeg vil og på 3D.. Men orker ikke reise for å få.. Iallefall ikke siden jeg skal på morkakesjekk i uke 30...
Hvorfor drar du ikke til Ellen Jendal? Noen jeg kjenner var hos henne for bare et par uker siden![]()
Hun har lagt ut på sin fb side hun ikke tar 3D merfor stor pågang av andre undersøkelser. Mulig de hadde bestilt før hun bestemte seg for dette? Drar dit i uke 34-36 om jeg ikke får vite kjønn i uke 30 tenker jeg
![]()
Rart de fikk komme da, de bestilte etter oul i desemberKanskje hun tar inn om hun plutselig har noe ledig og man ringer til riktig tid
Vi ville uansett til Trondheim. De er visst veldig flinke på Ultraportalen, og da kan vi handle seng og diverse på Ikea i samme slengen
Så er det unnagjort. Og det tar jo nesten like lang tid for oss til KSU som TRD.. Langt til ALT herifra
![]()
Kanskjeer ikke så nøye med 3D her da. Men vil vite kjønn ja dere bor et stykke unna endel ting
![]()

Heldigvis er det verdt det siden det er fineste plassen jeg vet om![]()