Jubeltråd! :)

Var på UL på onsdag! Så og hørtet ett hamrende hjerte! :Heartred
Spira vokser som h*n skal og alt er vel!
I morgen får resten av familien vite at jeg er gravid. Da skal vi ha julebakedagen 2014 :)
Gleder meg!

Jubler for 14+0 i dag! og at jeg fikk låne en angelsound i går og hørte klart og tydelig et hjerte som banket mellom 136 og 144 slag :D fantastisk å få bekreftet at det er noe levende inni magehuset! Nå senker jeg skuldrene og teller ned til jeg skal til jordmor om to uker :) ha en fin første søndag i advent alle sammen !

Den lille har endelig blitt et lite foster! :D Bare to uker igjen til jeg og samboeren har bestemt oss for å dele nyheten :)

Har fortalt alle som betyr noe :) Og ble tante igjen i dag :D

Jubler for 11+0, å 11dager til UL, med svar på duotest. :D Å da skal vi også fortelle de nærmeste det, om alt er bra :)

Jubler for at det kun er en dag igjen til ultralyd! Og det da er 10 uker og ett foster :D

Jubler for 13+0 ☺️

11+0 :D

Jubler for 1. Desember og endelig lov å lage julekaker, pynte til jul og høre julemusikk uten att noen kan si att det ikke er jul enda ;-)

Jubler for julemåneden, at jeg er 14+1, at jeg har hatt mer energi i dag enn tilsammen di siste 3 mnd :-D kanskje energien er på vei tilbake? Jubler for at jeg er ferdig med julegavene! (Bare sambo sine igjen da, må vel hjelpe han å bli ferdig).

Back
Topp