Jubeltråd:)

Vi bor rett ved togbanen, som nå bygges ut for å få dobbelt spor. De siste dagene har de holdt på 24/7... Fikk beskjed i posten om at de skal holde på natt og dag til og med den 16.07, så de som er hardt rammet av bråk kan ta inn på hotell :)

Så da sitter vi her da, på hotellet :-D sov her i natt og blir her til mannen er ferdig på jobb, så hjem en liten tur til pus, så tilbake igjen og sove her ;)

Deilig å få sove og være semi-utvilt om morgenen, og ikke minst frokostbufe :p

Leiligheten min grenser til togskinnene, er vel 20-30 meter og det er svære doninger som borrer og hamrer, så greit å slippe det ;) et sinnsykt leven, til og med pus reagerer... Og jeg ser på jentungen (4 uker) at hun ikke sovner dypt nokk og mannen skal på jobb.
 
Vi bor rett ved togbanen, som nå bygges ut for å få dobbelt spor. De siste dagene har de holdt på 24/7... Fikk beskjed i posten om at de skal holde på natt og dag til og med den 16.07, så de som er hardt rammet av bråk kan ta inn på hotell :)

Så da sitter vi her da, på hotellet :-D sov her i natt og blir her til mannen er ferdig på jobb, så hjem en liten tur til pus, så tilbake igjen og sove her ;)

Deilig å få sove og være semi-utvilt om morgenen, og ikke minst frokostbufe :p

Leiligheten min grenser til togskinnene, er vel 20-30 meter og det er svære doninger som borrer og hamrer, så greit å slippe det ;) et sinnsykt leven, til og med pus reagerer... Og jeg ser på jentungen (4 uker) at hun ikke sovner dypt nokk og mannen skal på jobb.

heerlig! :D
hvordan blir det når togene skal kjøre der da? må jo høres godt :eek:
 
heerlig! :D
hvordan blir det når togene skal kjøre der da? må jo høres godt :eek:

Neida, det går veldig fint :) på visninga kjørte et tog forbi og det gikk fort og bråket lite :) nå som det blir dobbelt spor og oftere tog, så får vi son lydvegg (eller hva det heter...) jeg syns det er best å bo ved togskinnene enn ved en trafikkert veg ;) men drømmen er jo lite rødt hus i skogen :)
 
Vi bor rett ved togbanen, som nå bygges ut for å få dobbelt spor. De siste dagene har de holdt på 24/7... Fikk beskjed i posten om at de skal holde på natt og dag til og med den 16.07, så de som er hardt rammet av bråk kan ta inn på hotell :)

Så da sitter vi her da, på hotellet :-D sov her i natt og blir her til mannen er ferdig på jobb, så hjem en liten tur til pus, så tilbake igjen og sove her ;)

Deilig å få sove og være semi-utvilt om morgenen, og ikke minst frokostbufe :p

Leiligheten min grenser til togskinnene, er vel 20-30 meter og det er svære doninger som borrer og hamrer, så greit å slippe det ;) et sinnsykt leven, til og med pus reagerer... Og jeg ser på jentungen (4 uker) at hun ikke sovner dypt nokk og mannen skal på jobb.

Så deilig da :) hyggelig av dem å spandere det, selv om det egentlig skulle bare mangle!

Vi bor ca. 100 meter fra togskinnene selv, og det høres jo godt - men heller det enn en trafikkert bilvei ja :p Men det rister faktisk i hele leiligheten når godstogene kjører forbi :eek: de som er værst.
 
Så deilig da :) hyggelig av dem å spandere det, selv om det egentlig skulle bare mangle!

Vi bor ca. 100 meter fra togskinnene selv, og det høres jo godt - men heller det enn en trafikkert bilvei ja :p Men det rister faktisk i hele leiligheten når godstogene kjører forbi :eek: de som er værst.

Godstoga er verst ha, meg jeg kjenner ikke det rister faktisk... Der var rart.
 
Mini har begynt å sove mellom 6-8 timer i strekk hver natt :D såå deilig!! *bank i bordet*!!!
 
Var å henta maaaangw poser og esker med klær fra størrelse nyfødt til 2 år i dag, betalte skarve 900kr for det :D det er alt fra pysj til kjole, sommer vinter og utrolig pent brukt :)

Herregud å mye penger vi spare nå, tid også :p
Så gøy :) kjøpt på finn?
 
Woho kjøpte ny bil i dag :joyful: en stasjonsvogn med maaaaaasse plass:smug: hadde lissom VW polo med 3 dører, som er mini mini :p satt med knærne i dashbordet når vi satt inn setet til knøttet ;)

Nå kan vi ta med vogna uten å demontere hele baksetet nesten :joyful:
 
Jubler for at storebror på 3 endelig føler seg vell uten bleie og har kun godt på do. Brukt kun 2 bleier siden vi kom søndag morgen, og det er nattbleier
 
Jubler for at storebror på 3 endelig føler seg vell uten bleie og har kun godt på do. Brukt kun 2 bleier siden vi kom søndag morgen, og det er nattbleier
Så deilig :)
 
Snuppa er blitt to måneder og har sovet fra 22:00 til 06:00 tre dager på rad! :D Det "tapte måltidet" tar hun igjen på dagtid, heldigvis. ;)
 
Back
Topp