Jubeltråd:)

Jubler for at mannen har kommet hjem, og skal være hjemme nå til jeg har født og mere til!!! Godt å slippe å være usikker på om jeg må forte meg til sykehuset på egen hånd... :)
Så herlig :-)

Jubler for å ha skjemt bort meg selv i dag: ansiktsbehandling med voksing og farging av bryn, samt pedikyr med fotmassage og lakkering av negler! :D

Wow har du rekt alt det der i dag? Jeg har sovet i hele dag jeg, sto opp litt over 3 og sitter nå i sofaen forran tvn med frokost, gubben kom akkurat hjem fra jobb, han fikk lage sin egen middag :hilarious:

-nyter første dagen i perm <3

Wow har du rekt alt det der i dag? Jeg har sovet i hele dag jeg, sto opp litt over 3 og sitter nå i sofaen forran tvn med frokost, gubben kom akkurat hjem fra jobb, han fikk lage sin egen middag :hilarious:

-nyter første dagen i perm <3
Edit: skjemt bort meg selv med behandlinger i salongen!!! ;) har ikke gjort det på meg selv. :p
Hurra for perm og hviledag! Det har du helt sikkert fortjent!!

Edit: skjemt bort meg selv med behandlinger i salongen!!! ;) har ikke gjort det på meg selv. :p
Hurra for perm og hviledag! Det har du helt sikkert fortjent!!

Deilig å skjemme seg bort på salong :)

Får vel til å være litt mer i bevegelse å gjøre noe nyttig i morra :) måtte bare ha en skikkelig daffedag, fortjente det, har jobbet til siste dag før perm :joyful: har ikke den mest krevende jobben, men læll gidt med søvn :smug:

Jubler for å ha skjemt bort meg selv i dag: ansiktsbehandling med voksing og farging av bryn, samt pedikyr med fotmassage og lakkering av negler! :D
Misunneliiiiig :P

Dette er kanskje ikke en jubel, men en stor glede som er koselig å dele :)

Bestilte 3 års forbruk av tøybleier på finn her om dagen, 4000kr, som er mye penger nå, men som gjevner seg ut over tid :) Hun jeg bestilte av var veldig søt og ordner en pakke på 12 kg sendt fra Tromsø til Porsgrunn for en veldig billig penge og pakken kom i dag, bare dager etter jeg betalte. Pakket så fint og helt perfekt. Men det søte var at hun jeg handlet av la med et lite kort til meg hvor hun takket for kjøpet og la med sitt telefonnummer hvis det skulle være noe jeg lurte på :shy:blir helt rørt jeg :Heartred

Små ting som gleder i hverdagen :smug:

Tenker vi må ta i bruk denne igjen!

Jubler for verdens fineste lille gutt som ligger å sover så fint på mammas fang :happy:
*foreslsket*

..og for muligheten vi har til å ha laang permisjonstid!

Jubler over 310g vektøkning på 8 dager og to saftige bæsjebleier i natt etter mye luft i går. Haha ny hverdag <3

Jubla over å vera ferdig med å laga baby :P Snart (3 veker) kan me ha det morro igjen ;)

Gratulerer så mye med det valget! Håper du fortsetter å være røykfri. :)

Det er planen :) Motovasjonen for å slutte var jo at vi skulle byne å prøve, nå dom termin nærmer seg med stormskritt kjenner jeg at det hadde vert godt med en røyk når knøttet er ute, men jeg kommer til å hate meg selv, og det er bare psykisk, er ikke avhengig av nikotin lengre :smug:

Og for en pris det har blitt der siste året, ei forran meg i køen på Rema 1000 betalte 98kr for 20pakning...:eek: Hvordan har folk råa??? o_O

Det er planen :) Motovasjonen for å slutte var jo at vi skulle byne å prøve, nå dom termin nærmer seg med stormskritt kjenner jeg at det hadde vert godt med en røyk når knøttet er ute, men jeg kommer til å hate meg selv, og det er bare psykisk, er ikke avhengig av nikotin lengre :smug:

Og for en pris det har blitt der siste året, ei forran meg i køen på Rema 1000 betalte 98kr for 20pakning...:eek: Hvordan har folk råa??? o_O
Det var en veldig fin motivasjon. Og det er jo absolutt verdt det når man får en så fin premie for strevet. :)

Sigaretter er alt for dyrt. Men folk som velger å forgifte kroppene sine kan få betale prisen for det også. Vær så god. ;)

Jeg var selv røyker og snuser. Skal gjøre mitt ytterste for å aldri ta det dårlige valget igjen. :)

Back
Topp