Maijente2015
Maimamma
Imponerende!!! GratulererJubler over A på første eksamen, og hjemmeeksamen levert idag Nå kan bebisen bare komme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Imponerende!!! GratulererJubler over A på første eksamen, og hjemmeeksamen levert idag Nå kan bebisen bare komme!
Så herligJubler for at mannen har kommet hjem, og skal være hjemme nå til jeg har født og mere til!!! Godt å slippe å være usikker på om jeg må forte meg til sykehuset på egen hånd...
GratulererJubler over A på første eksamen, og hjemmeeksamen levert idag Nå kan bebisen bare komme!
Imponerende!!! Gratulerer
Gratulerer
Jubler for å ha skjemt bort meg selv i dag: ansiktsbehandling med voksing og farging av bryn, samt pedikyr med fotmassage og lakkering av negler!
Edit: skjemt bort meg selv med behandlinger i salongen!!! har ikke gjort det på meg selv.Wow har du rekt alt det der i dag? Jeg har sovet i hele dag jeg, sto opp litt over 3 og sitter nå i sofaen forran tvn med frokost, gubben kom akkurat hjem fra jobb, han fikk lage sin egen middag
-nyter første dagen i perm <3
Edit: skjemt bort meg selv med behandlinger i salongen!!! har ikke gjort det på meg selv.
Hurra for perm og hviledag! Det har du helt sikkert fortjent!!
MisunneliiiiigJubler for å ha skjemt bort meg selv i dag: ansiktsbehandling med voksing og farging av bryn, samt pedikyr med fotmassage og lakkering av negler!
Blir nok lenge til neste mulighet ja...Misunneliiiiig
Gratulerer så mye med det valget! Håper du fortsetter å være røykfri.Da har vi vert røykfrie i over ett år og det føles helt nydelig å slippe det tullet der
Vis vedlegget 118964
Gratulerer så mye med det valget! Håper du fortsetter å være røykfri.
Det var en veldig fin motivasjon. Og det er jo absolutt verdt det når man får en så fin premie for strevet.Det er planen Motovasjonen for å slutte var jo at vi skulle byne å prøve, nå dom termin nærmer seg med stormskritt kjenner jeg at det hadde vert godt med en røyk når knøttet er ute, men jeg kommer til å hate meg selv, og det er bare psykisk, er ikke avhengig av nikotin lengre
Og for en pris det har blitt der siste året, ei forran meg i køen på Rema 1000 betalte 98kr for 20pakning... Hvordan har folk råa???