Jubeltråd:)

Ting begynner å falle på plass! Etter mange måneder med stress og ikke minst pakking og flytting av to leiligheter, salg av en av dem, masterskriving og jobbsøking (mannen), fødsel, kjøp av bolig og bil og et ikea rassia uten sidestykke, er vi nå godt I hus og pappen er på vei vekk. Ikke minst er jeg glad for at vi har innbetalt topplånet og har "bare" et fastrentelån med en halvering av de månedlige faste utgiftene vi hadde til bolig :D

Ting begynner å falle på plass! Etter mange måneder med stress og ikke minst pakking og flytting av to leiligheter, salg av en av dem, masterskriving og jobbsøking (mannen), fødsel, kjøp av bolig og bil og et ikea rassia uten sidestykke, er vi nå godt I hus og pappen er på vei vekk. Ikke minst er jeg glad for at vi har innbetalt topplånet og har "bare" et fastrentelån med en halvering av de månedlige faste utgiftene vi hadde til bolig :D
Gratulerer :D

Påsa'n startet i helgen å rulle fra mage til rygg. Så hærlig å se at han blir mer og mer "i bevegelse" hver dag

Det er så moro! Her har han snudd seg to ganger fra mage til rygg, men det så veldig ut som en ubevisst handling og det har ikke skjedd på over ei uke nå, så får vel smøre meg med litt mer tålmodighet :-)

Jubler for at mini har begynt å gripe og putte leker i munnen :-) det kom over natten :)

Back
Topp