Jubeltråd :)

Jubler for 6 uker idag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg jubler for 6+0 uker i dag :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jubler for ny uke og at jeg ikke har sett snurten til migrene så langtbi dette svangerskapet!!! HURRA :D

Må faktisk juble litt for symptomer :) de holder meg trygg på at det fortsetter å vokse og gro inni der!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for 6+3 og for supersnill lege som sendte henvisning til tidlig ul:) selvfølgelig skulle jeg få tidlig ul, det er ikke noe problem.

Tenkte det ikke ble så lett, siden jeg har mistet "bare 1 gang" er også på runde med hcg prøver som sendes inn. Utrolig godt å bli hørt av legen. Senker skuldrene bittelitt:)

Jubler for 5+1, og at det stod på baby-appen at hjertet begynner å slå i dag!! (Og hvis appen sier det, må det jo være sant! ) :-D :-D :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Litt sær jubel, kom til Gardermoen i morges og fikk kjøpt meg onico snus. Etter 3 dager med tomme snusposer under leppa:D

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Nå jubler jeg for at jeg spydde og følte meg så bra igjen! Peiste i meg to skiver rett etterpå og kjente meg on top of the world :P Har følt meg bare bittelitt kvalm etterpå, men nå kjenner jeg at det trappes opp fordi jeg begynner å bli sulten igjen. Men heeeerlighet for en lettelse å ikke kjenne seg kvalm i ihvertfall 15 minutt!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for 6+2, kvalme, tårer og oppblåsthet :p :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp