Jubeltråd :)

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Vi må jo ha en jubeltråd :) så slå dere løs jenter! :)

Idag jubler jeg for positiv hcg prøve på sykehuset :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Jeg jubler fordi det ikke er et hint av blod når jeg er på do! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er absolutt noe å juble for cosacita :) jeg har bitte bitte litt brunt slim. Men det er så å si forsvunnet :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Aner ikke.. men håper det er lenge til jeg ser den fargen igjen! :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Det er absolutt noe å juble for cosacita :) jeg har bitte bitte litt brunt slim. Men det er så å si forsvunnet :)

♡ ønsker en liten ♡
Så godt å høre at noen andre også har litt brunt slim. Det er veldig lite her også, men det har skapt litt bekymring.
 
Ja er ikke noe gøy, men jeg tenker at så lenge det ikke blir friskt rødt og mye smerter så går det bra:)

♡ ønsker en liten ♡
 
Ja er ikke noe gøy, men jeg tenker at så lenge det ikke blir friskt rødt og mye smerter så går det bra:)

♡ ønsker en liten ♡
Ja, jeg har slått meg litt til ro nå. Har fortsatt mange tester liggende, så jeg tester fortsatt på morgenen for å se at den ikke blir svakere. I tillegg så temper jeg, og den har bare gått opp. Har IKM i helgen, så nå gleder jeg meg bare til mandag. Føler jeg kan slappe bedre av når den uteblir :) Har lest at det er mange som opplever det, uten at det skjer noe, noe med at kroppen ikke helt er vandt med graviditeten enda.
 
Får satse på at det bare er litt gamle rester som må ut :)

Men idag jubler jeg for enda en positiv test og for siste dag i uke 3 :) 4+0 i morgen! ;)

♡ ønsker en liten ♡
 
Det vil jeg også juble for! Hadde helt glemt at det er ny graviditetsuke i morgen :)


7. April 2015
 
Jeg jubler for positiv digital cb test ;-) Viste 1-2 :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jubler for 4 ukr :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Jeg jubler også for 4 uker :)


6. April 2013
7. April 2015
 
Jeg jubler for at den brune utfolden er borte! :D *bank i bordet*


Sent from my iPhone using BV Forum
Å så bra! :) jeg vil at min også skal forsvinne!!

♡ ønsker en liten ♡
 
Jeg jubler for en litt sterkere strek på g-testen i dag :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp