Jubeltråd :)

Jubler for at vi nesten ser en en ende på all oppussing av nytt hus.


Og en fin liiiiten skapning på ultralyd på fredagen som var. (fredrikstad sykehus derimot, dem gidder jeg ikke å juble så høyt for :p )
 
Jubler for at det bare er 15 dager igjen til den magiske grensen <3
 
Jubler for at vi nesten ser en en ende på all oppussing av nytt hus.


Og en fin liiiiten skapning på ultralyd på fredagen som var. (fredrikstad sykehus derimot, dem gidder jeg ikke å juble så høyt for :p )
Fikk du tidlig ul på SØF? Min henvisning ble avvist, istedenfor fikk jeg oul i uke 13! Haha, lenge leve SØF!
 
Fikk du tidlig ul på SØF? Min henvisning ble avvist, istedenfor fikk jeg oul i uke 13! Haha, lenge leve SØF!

Ja, etter den femte telefonsamtalen legen min tok.. Han sa at det gjaldt å prate med riktig person, en som gadd å gjøre jobben sin :p
 
Jubler for at jeg er 9+1 i dag og forhåpentligvis bare har tre uker igjen som sengeliggende med konstant kvalme..!
 
H u R r A!!! Har sett babyen for første gang i dag, det var så gøy og et veldig stolt øyeblikk! :) Gleder meg til å se den igjen på neste ultralyd, men skal nyte bilder så lenge :) Og hjertelyden var helt perfekt :)
 
Jubler for at vi i dag fikk se en fantastisk liten sprellende baby:)

Og at det bare er 11 dager igjen til den store 12:):)
 
Jubler for 12 uker i dag:D
 
Jubler for at formen kanskje virker litt bedre! Ikke tatt afipran enda i dag, men må ta en nå, men det er likevel fremskritt :)
 
Jubler for at kvalmen er bedre!! 13+2 i dag, og hatt konstant kvalme døgnet rundt fra uke 5.. Nyter virkelig det her nå :)))
 
Jeg jubler for at etter 10 uker med intens lukt fra kjøleskapet, så er jeg ikke like sensitiv lenger! :D Ikke at jeg kan lukte inni kjøleskapet ennå, men jeg trenger ikke kun puste gjennom munnen når jeg skal inn på kjøkkenet to minutter etter at kjøleskapsdøra har vært åpen. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Jeg elsker mandager! :D I dag er jeg nemlig 17 uker og det er så herlig å kjenne at det lever inni der hver dag. <3 Alt fra små dult til kiling. <3 Rart å tenke på at babyen er ca 12 cm fra hode til rumpe nå. Jeg syns det er mye. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg jubeler for 14+1 i dag! Og at jeg har nå gjort drt offisielt for alle på jobb, hvilket jeg har gruet veldig for! Men det gikk over all forventning og alle var veldig positive, inkludert sjefen;) weeee
 
Back
Topp