Jubeltråd

quote="Jasmin245, post: 17708016, member: 18835"]Jubler for sønnen min som er 4år i dag:)[/quote]
G
Gratulerer☆

Jubler for 32 fullført uker:)

80% fullført :-) Bare 20% igjen ♡

♥♥♥Er i uke 32♥♥♥

Vedlegg

• 1407276430099.jpg
    1407276430099.jpg
    43,4 KB · Visninger: 15
Jubler for uke 33. Lillebror er superaktiv annenhver dag. Selv om det bare er uke 33 er jeg veldig spent på kontroll på mandag og det berømte leie (prøvde å føde med tverleie sist, gikk dårlig.)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for 31fullgåtte uker!! :D bare 9 uker igjen<3

29 uker!:) siste uken på 20-tallet;):D

Sent from my iPhone using BV Forum

Kun 2 maskine igjen med babykle å vaska :P
Har vaska alt frå str 44 - 68 + sengkle, håndkle, kluta og gulpekluta :)
No gjenstår ei maskin med ull og ei maskin med mørke kle + da blir ei maskin med trekk frå vogn, vippestol, bilstol og leikegrind :P

No gjenstår ei maskin med ull og ei maskin med mørke kle + da blir ei maskin med trekk frå vogn, vippestol, bilstol og leikegrind :P
Flink du er! Ikkje begynt på noke. Har kun funne fram kassen med dei minste kleda! Må få gravd fram stellekommoden ein dag :p

Ipaden min <3

Wow så flink du er :-D
Har glemt å kjøpe sensitive skyllemiddel jeg, så må vente til jeg husker på å få det inn i hus før jeg begynner :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Har brukt helgen på det samme ;-) Godt å få det gjort, da formen blir verre og verre for hver uke som går. Har til og med fylt i stellevesken det som jeg trenger til babyen på KK ;-) Jo mindre det er å gjøre fremover jo bedre.

♥♥♥Er i uke 33♥♥♥

Har brukt helgen på det samme ;-) Godt å få det gjort, da formen blir verre og verre for hver uke som går. Har til og med fylt i stellevesken det som jeg trenger til babyen på KK ;-) Jo mindre det er å gjøre fremover jo bedre.

♥♥♥Er i uke 33♥♥♥
Wow så flink du er :-D
Har glemt å kjøpe sensitive skyllemiddel jeg, så må vente til jeg husker på å få det inn i hus før jeg begynner :p

Sent from my iPad using BV Forum
Flink du er! Ikkje begynt på noke. Har kun funne fram kassen med dei minste kleda! Må få gravd fram stellekommoden ein dag :p

Ipaden min <3
Takker :)
Føle virkelig eg har fått gjort nåke denna helgo.

Har fått tatt storopprydning i klena ette jentungen + i kottet under trappo der alt av barnekle og babykle e lagra.
Har 2 bossekker med kle så ska gjeast vekk til "Hjelp oss å hjelpe" her i kommunen. Ikkje alt så e lika flott og moderne, men mykje bedre enn å stå uten nåkenting ;)

No har eg berre sengekant og leke teppe t leikegrindo igjen å vaska + trekkene, da tar eg i måro :P

Jubler for en ny, solfylt dag! Besøk av mamma og pappa, kos med guttungen på morgenkvisten og en aktiv krabat i magen <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Juble for at stormen ikkje har gjort nåken skade her hos oss i natt :)
Må og jubla for 30 veke :P

Back
Topp