Jubler for sønnen min som er 4år i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gquote="Jasmin245, post: 17708016, member: 18835"]Jubler for sønnen min som er 4år i dag![]()
Flink du er! Ikkje begynt på noke. Har kun funne fram kassen med dei minste kleda! Må få gravd fram stellekommoden ein dagKun 2 maskine igjen med babykle å vaska
Har vaska alt frå str 44 - 68 + sengkle, håndkle, kluta og gulpekluta
No gjenstår ei maskin med ull og ei maskin med mørke kle + da blir ei maskin med trekk frå vogn, vippestol, bilstol og leikegrind![]()
Wow så flink du er :-DKun 2 maskine igjen med babykle å vaska
No gjenstår ei maskin med ull og ei maskin med mørke kle + da blir ei maskin med trekk frå vogn, vippestol, bilstol og leikegrind![]()
Kun 2 maskine igjen med babykle å vaska
Har brukt helgen på det samme ;-) Godt å få det gjort, da formen blir verre og verre for hver uke som går. Har til og med fylt i stellevesken det som jeg trenger til babyen på KK ;-) Jo mindre det er å gjøre fremover jo bedre.
♥♥♥Er i uke 33♥♥♥
Wow så flink du er :-D
Har glemt å kjøpe sensitive skyllemiddel jeg, så må vente til jeg husker på å få det inn i hus før jeg begynner
Sent from my iPad using BV Forum
TakkerFlink du er! Ikkje begynt på noke. Har kun funne fram kassen med dei minste kleda! Må få gravd fram stellekommoden ein dag
Ipaden min <3