Jubeltråd

30+0! :D

-Fra appen-

28+2! Skal si tiden flyr... <3 kjenner jeg begynner å bli halvstressa i forhold til barnerommet som vi ikke har fått pusset opp riktig enda...

Oktober 2014 <3

69 dager igjen til termin

Har så mye å juble for, babyen er livlig hver dag og Idag er jeg i uke 29 :) I helgen ble jeg gift, og dagen var helt fantastisk :) Og har kjøpt barnevogn idag :)

Har så mye å juble for, babyen er livlig hver dag og Idag er jeg i uke 29 :) I helgen ble jeg gift, og dagen var helt fantastisk :) Og har kjøpt barnevogn idag :)
Gratulerer!!:))

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer <3

-Fra appen-

31 fullgåtte uker ♥♥ 9 uker igjen :) Ensiffret uketall nå, juhuuuu :D

♥♥♥Er i uke 32♥♥♥

Har pakket ut masse kjekt til småen fra ferien idag, badekar, lamper, klær, litt leker ooog kjøpt oss to nye biler idag :iroc Også har vi vært på babybesøk hos noen venner, kun 5dager ny *smeeeeeelt! Så nydelig:D Gleder meg til vår kommer! Papsen ser ut til og klare seg fint med små, og er veldig klar:)

Har passert 32 fullførte uker og det meste av utstyr er på plass. Tror til og med jeg skal vaske litt klær snart også, siden formen er heller dårlig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for alt fantastisk som skal skje i vårt liv :-)
En uke til 3.trimester <3

28 uker i dag!:) 3.trimester og bare 12 uker til termin!:) I dag har vi begynt på barnerommet❤️ Blir kun en helt enkel oppgradering med sparkel og maling. Om noen år blir det full renovering av begge soverommene, så da gjør vi ikke så mye nå:)
Ser etter juniorseng til snuppa vår også. Blitt så stor!!❤️ *sukk*

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp