Jubeltråd

24 uker!:) bare 16 igjen;):)

Sent from my iPhone using BV Forum

28 uker:) 12 uker igjen. 2 dager til svangerskapskontroll nr.3:)

Ååh som jeg gleder meg til å holde babyen. Lukte på og bli kjent med. Gleder meg til å amme og å se fremskritt og forandring...

Ikke så lenge igjen nå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for 29 uker.

25 uker og 3 lange ferieuker!:D

Ligger på senga i bare trusa med ei vifte på full guffe og nyyyyter at jeg IKKE svetter og at snuppa mi sparker så jeg veit at hu er der og har det bra :)

Sent from my iPad using BV Forum

33 dager til ultralyd!!

-Fra appen-

"Kun" 27 grader og bris idag :D blir stranda ikveld læll!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nyter varme dager på hytta til foreldra mine ved sjøen! Ferie i 3 veker no :) ny ul om 2 vekers tid ;)

Ipaden min <3

Jubler for 25 uker i dag og 2 timer til 3d ul!:):) gleder meg!!

Jubler faktisk for 16 grader og regn (for en gravid nordlending er det tøft med ukesvis med 30 grader)

og

Ungen min sov til litt over 7, mot vanlige 6.

GUR så godt å ikke føle seg kokt og dautrøtt.

Jubler for 30 uker og at jeg har fått sove i natt...

26 uker!!:)

25 uker :-)

Jubler for at alt er bra med lillegutt. Nesten ikke kjent noe liv i hele dag, så i kveld/natt har vi vært på føden for sjekk. Når vi kom inn så lå han med ryggen ut, selvfølgelig, også hadde jeg sånn ctg(?) måling på magen og en tikker for å registrere bevegelse/spark. Selvfølgelig endte han opp med å være turboninja, så helt klart ikke noe galt med denne gutten :-P var der i noen timer for de ville være sikre på at alt var bra :-)
Mest sannsynlig så er det varmen og for lite væske og at han har ligget med bena innover som har ført til lite bevegelse :-) nå skal jeg i allefall få sovet godt :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp