Jubeltråd

Jubler for at lillegull sitt hjerte slår 155 slag i minuttet<3 verdens beste låt! Ble et par gledestårer på ho mor :-D

Sent from my iPad using BV Forum

14+0!! :D

-Taster fra appen-

Jubler for 15+1 og at jeg nå er ganske sikker på at det er mini jeg har kjent noen av de siste kveldene!! Lykke ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum
Åh så nydelig! <3

-Taster fra appen-

15 fullgåtte uker og lurer på om det er den lille jeg har kjent ett par ganger ♥

13 veker idag ;) bruker dere gele når de høyre etter hjertelyden?? Har ein angel sound etter sist eg va gravid, men har ikkje prøvd den! Har ikkje "gele'

Ipaden min <3

13 veker idag ;) bruker dere gele når de høyre etter hjertelyden?? Har ein angel sound etter sist eg va gravid, men har ikkje prøvd den! Har ikkje "gele'

Ipaden min <3
Jeg bruker gele ja :) tror ikke den funker like bra uten..

Appen ❤️

12 uker i dag!

Ipaden min <3

Her måtte vi også bruke gele, for å få fram hjertelyden, men vi brukte massasje gele ;)

Surk: selv bruker jeg bare masse krem/ eller olje. Hører hjertelyden godt, men bruk nok ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for svar ;) olje og kremer har eg :) teste litt seinare ;)

Ipaden min <3

Ser fleire bruker babyolje :-)

Ser fleire bruker babyolje :-)

12+2 <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

12 uker i dag, endelig :D

Så gøy at det er fleire her inne som er 12 veker i dag! :)

Hurra for at vi fikk se arvesølvet på ultralyd igår ♡ ble satt litt tilbake så 13+3 idag istedet for 13+5 (to dager ekstra å forberede seg på juhuuu :D)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp