Jubeltråd

10+2 :P

Jubler for 12+2 og nydelig baby I Magen som hopper og spretter<3

ny ultra i dag pga blødninger... hjerte slo og alt sto bra til med lille miraklet vårt <3 10+1uker <3

168 slag i minuttet. Hadde jordmortime. hun sa d var helt ufarlig å bruke angelsounden en gang o dagen :D
Er nok ikke alle jordmødre som er enig med henne. Rart å si noe sånt når det ikke er forsket noe på det, syns jeg.

Når det er sagt forstår jeg godt den tryggheten en doppler fører med seg! :) Misforstå med rett!

-Taster fra appen-

Endelig 11 uker idag! :) Kun en uke til de magiske 12... kjenner at det skal bli en lettelse å komme seg dit. Magen er nesten helt umulig å skjule... Veldig mange lurer på hvordan det går om dagen. Usikker på om jeg er mer sensetiv for spørsmålet eller om det står skrevet i panna på meg..

Er nok ikke alle jordmødre som er enig med henne. Rart å si noe sånt når det ikke er forsket noe på det, syns jeg.

Når det er sagt forstår jeg godt den tryggheten en doppler fører med seg! :) Misforstå med rett!

-Taster fra appen-

har hørt at det er ulike meninger om det...
men som jeg har forstått så skal du ikke bruke den mer en få minutter om gangen...lengre kan være farlig har jeg hørt

1. Svangerskapskontroll er unnagjort. Veldig fornøyd med legen og at jeg møtte noen flere i den lille bygda som også venter barn i sommer og høst.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

9+ 2.. Enda en dag nærmere målet :)

Back
Topp