Jubeltråd

Har passert 23 uker og mannen kommer innen en time. Pluss, det deiligste av alt: 4 åringen sov til 7.40... Mot vanlige 5.45... Deilig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

2 daga t eg e halvveis :P

19 uker!! Og masse spark daglig fra gullet i magen❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

23 uker i morgen, ei uke til svangerskapskontroll 2, og fire måneder til termin:)

Jubler for fridag etter arbeidshelg og for at mannen kommer hjem idag etter ei helg med gutta :)

53,5% av svangerskspet er gjennomført og jeg kjenner liv i magen igjennom hele dagen! :D Ikke bare når jeg ligger i ro på kvelden. Og i dag sa noen på jobb: Jøss!! Nå er det ikke tvil om at det er en baby i magen din!!! Tydelig gravidmage nå! :D Det er gøy!!!

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Kjenner endelig spark :D Og det tok bare en dag før jeg kunne kjenne det på utsiden og <3

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

24 uker og jeg er alene hjemme. Nå skal jeg ha en rolig morgen før jeg MÅ finne penklær til en konfirmasjon i morgen..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

20 uker!!❤️:)

Halvveis!!:):)ImageUploadedByBV Forum1402223948.305592.jpg

Jeg massevis av spark og bevegelser flere ganger om dagen! Og kan endelig kjenne små bevegelser på utsiden av magen :D Mannen har ikke klart å kjenne noe enda, men tror ikke det er lenge til ❤️

Jeg massevis av spark og bevegelser flere ganger om dagen! Og kan endelig kjenne små bevegelser på utsiden av magen :D Mannen har ikke klart å kjenne noe enda, men tror ikke det er lenge til ❤️

Så at vi er like langt på vei:-) Mannen kjente bevegelse/små spark for bare et par dager siden, men før det gjdmte junior seg litt :-P Er sikkert rett før mannen din kjenner det :-D:-D

Ja, jeg tror ikke det er lenge før! :) Mannen måtte ligge lenge for å kjenne etter, men selvfølgelig bestemte minien seg for å sove ;)

Ja, jeg tror ikke det er lenge før! :) Mannen måtte ligge lenge for å kjenne etter, men selvfølgelig bestemte minien seg for å sove ;)

Hehe det er så typisk det der:-P mannen har bare kjent det to ganger her, så ofte de gjemmer seg/slutter å være aktive på feil tidspunkt :-P

24 uker i dag og to dager til andre svangerskapskontroll. Gleder meg til mage måle og høre på hjerte lyden:)

Back
Topp