Ja, men går ammingen bra kan det jo ende med økt matlyst hos ho mor, og da er det ikke så enkelt lengre HIHISnart er det enda flere man skal beregne til Heldigvis bare melk de første månedene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men går ammingen bra kan det jo ende med økt matlyst hos ho mor, og da er det ikke så enkelt lengre HIHISnart er det enda flere man skal beregne til Heldigvis bare melk de første månedene!
Jeg har nettopp oppdaget hvor gøy det er å sy på maskin. Har sydd en kjole og en buksedress, og har kjøpt inn stoff til å sy noen smekker. Men det er litt drass å dra fram alt hver gang. Eller, det som er drass er jo å rydde det bort igjen
Ja, men går ammingen bra kan det jo ende med økt matlyst hos ho mor, og da er det ikke så enkelt lengre HIHI
Ja, det er litt styr. Jeg er veldig glad i syrommet mitt, skjønt det er nok mer et kott... Men alt kan stå fremme og jeg trenger ikke å rydde bort =)
Vi har egentlig ikke veldig god råd, så jeg skulle ønske mannen min spiste mye mindre, han er helt ekstrem i matveien og likevel syltynn.. Men passer på å fylle fryseren når det er gode tilbud på SPAR og handler resten av varene på Kiwi, så vi slipper litt billigere unna enn vi kunne ha gjortHehe... Sant. Er det dette som kalles et luksusproblem? (så lenge man har råd til den maten man har lyst på og trenger)
Vi har egentlig ikke veldig god råd, så jeg skulle ønske mannen min spiste mye mindre, han er helt ekstrem i matveien og likevel syltynn.. Men passer på å fylle fryseren når det er gode tilbud på SPAR og handler resten av varene på Kiwi, så vi slipper litt billigere unna enn vi kunne ha gjort
Mat må man jo ha, så vi prøver å spare mest mulig på andre områder.. Handler for eksempel mye klær brukt til ungene
Samme her.. Og kniper det skikkelig får vi rentefrie lån hos pappa Heldigvis ikke ofte det skjer Ønsker meg så veldig tørketrommel og Voksi Urban til babyen kommer, og det har jeg blitt halvveis lovet av mamma Og da er egentlig alt i boks Har bursdag rett før jul også, pluss at venninnene mine har tradisjon for babyshower, så jeg kommer nok ikke til å mangle noe i startenSamme situasjon her egentlig. Er ikke så veldig nøye på matbudsjettet, for mat må man jo ha, og alle må jo få bli mette. Handler jo på billigbutikkene da... Her strammes det også inn på andre områder. Har en familie som er ganske raus på jule- og bursdagsgaver, så vi passer på å ønske oss ting vi trenger....
Samme her.. Og kniper det skikkelig får vi rentefrie lån hos pappa Heldigvis ikke ofte det skjer Ønsker meg så veldig tørketrommel og Voksi Urban til babyen kommer, og det har jeg blitt halvveis lovet av mamma Og da er egentlig alt i boks Har bursdag rett før jul også, pluss at venninnene mine har tradisjon for babyshower, så jeg kommer nok ikke til å mangle noe i starten
Jeg spiste mat rester før, men etter jeg ble gravid med Dennis greide jeg ikke rester og gjør forsatt ikke det. Men nå har vi ikke rester lengre, for alt mat som er til overs tar jeg på gammle (rene) midagsglass å legger i fryseren Så har jeg midag til han! Veldig kjekt de dagene jeg ikke lager midag! For det er ikke hver dag når sambo er i norsjønEr litt kresen selv, men driver å øver meg på å smake nye ting og har begynt å like ting jeg ikke har spist på mange år Men jeg er helt ekstrem når det kommer til middagsrester, det takler jeg ikke, så den maten som ikke blir spist blir enten hevet ellers så må mannen love at han skal spise den.. Jeg hæler ikke..
Vesla er 2 år og 3 mnd Her har vi hatt trøbbel med taco i det siste, men nå i helgen spiste hun alt utenom kjøttet Kjøtt har generelt vært vanskelig å få henne til å spise.. Hun elsker frukt og grønnsaker og vil helst ha bare det.. Men hun må spise opp det hun får på fatet (litt av alt) og så kan hun forsyne seg med mer av det hun helst vil ha etterpå
Jeg har så lyst å begynne å sy! Men først må jeg få meg sy maskin Juleønske kanskje?Veldig snill mann =)
Det er gøy å sy, jeg koser meg veldig med det. Men dessverre er det ikke så godt å sitte i ro over lengre tid, så det blir litt lite effektivt nå om dagene..
Jeg har så lyst å begynne å sy! Men først må jeg få meg sy maskin Juleønske kanskje?
Jeg spiste mat rester før, men etter jeg ble gravid med Dennis greide jeg ikke rester og gjør forsatt ikke det. Men nå har vi ikke rester lengre, for alt mat som er til overs tar jeg på gammle (rene) midagsglass å legger i fryseren Så har jeg midag til han! Veldig kjekt de dagene jeg ikke lager midag! For det er ikke hver dag når sambo er i norsjøn
5mnd eldre enn han vår da Utrolig herlig tid altså<3 Lærer noe nytt hver dag!! Taco spiser han foresten ikke her heller! Men lasange og taco er de tinga vi da har valgt å ha etter han har lagt seg Så da får vi bruk for matrestene Men regner med han vil spise det når de blir eldre!? Det er jo så godt Han ELSKER jo gryter av alle slag! Det beste han veit det! Så der er det ikke noe problem, kjøtt sliter han litt med enda.. Her er han veldig glad i druer og frukt generelt. Men jeg burde blitt flinkere med grønnsakene! Men han skal helst bare ha de frosne gullerøttene, mais og erter Resten er han ikke så fasinert av, forslag?
Så fin jubelJubler for en flott dag med trivelig lunsj sammen med andre jenter som har termin i januar, og at jeg fikk pakke fra Rudo i dag. Der var det blant annet ammemadrass, lekematte og ammeinnlegg Artig å få litt av utstyret i hus!
Aner virkelig ikke.. Kokt gulrot går i hvertfall ned på høykant her.. Vi må skyndte oss å spise våre, ellers begynner hun å spise fra vårt fat også Tomat er hun også veldig glad i.. Hun får liksom bare det vi spiser og stort sett alt går ned, så det er ikke så lett å komme med forlag Men det sies jo at man må servere ungene det samme 3-4 ganger før de faktisk spiser det...
Gratulerer!Så fin jubel
Jeg juvler for 30 uker i dag
Oooh så koslig! Er dere så mange i område? Kunne ønske det var litt flere her! Var på sentre i dag og der var det plutselig masse gravide og nyfødte :O Ble litt sjokert over hvor mange det var..Jubler for en flott dag med trivelig lunsj sammen med andre jenter som har termin i januar, og at jeg fikk pakke fra Rudo i dag. Der var det blant annet ammemadrass, lekematte og ammeinnlegg Artig å få litt av utstyret i hus!
Kanskje neste gang? Lykke til i alle fall<3 Det går seg nok til Til og med mannen min spiser alt i hele verden, og han er som sagt oppfostret på bare potet og baconJa dem sier så. Får bare prøve å prøve Haha her stjeler han også, men rå gullerøtter som jeg kokte opp var ikke fult så populært gitt!
takk helt utrolig jeg prøver hvertfall, værre med mannen her..Kanskje neste gang? Lykke til i alle fall<3 Det går seg nok til Til og med mannen min spiser alt i hele verden, og han er som sagt oppfostret på bare potet og bacon
Slett ingen dum ide jeg fikk min i julegave hos mannen