Jubeltråd

Jeg jubler for at mannen har fri hele denne uka, så vi skal rydde i skap og boder! Det kommer til å bli så bra når vi er ferdige =)

Jubler for at lille enda er i magehuset <3
jubler litt ekstra for ny UL i morgen :)

Jeg jubler ikke så masse for storebror som var våken før klokka seks i dag småsyk og trist, men jeg kan jo delvis juble for lillebror som er frisk og fin og holdt meg våken til klokka var over to..!

Jubler for at jeg fikk sove til 8.30!!!!!

Jubler for at jeg har sovet ganske bra i natt! Nå må jeg bare begynne å legge meg litt tidligere.

Jeg jubler for en durabelig formiddagslur =)

I dag kan jeg juble for at jeg fortsatt er så heldig at jeg er frisk nok til å gå på jobb! Gleder meg veldig til permisjon, men godt å ha noe å fylle dagene med i tre uker til!

og for en aktiv og frisk gutt i magen og to utenfor

Og jeg jubler for svigermor som kom innom med lussekatter =)

• Liker
Reactions: jc
Jubler på forskudd for 30 uker i morgen =)
og jeg har kommet meg i jobb igjen i dag. Så nå er det klart for nedtelling til jul og permisjon =))

Så bra hensja!
Nå sitter jeg på syrommet og har laget ferdig alle bestillingene jeg hadde. Skal begynne på hentesett til lillebror, må bare finne ut hva jeg vil lage først :)

Jeg jubler for at jeg har fått ordnet en del til jentene kommer. Har fått satt opp sprinkelsenga, sortert og lagt rent babytøy i kommode, kokt flasker og smokker, ordnet vogna så alt nesten er klart til trilletur osv. Er utslitt nå, men herlig å få gjort litt!

Hvilken vogn har du valgt til jentene dine? ( ja jeg er i overkant interessert i vogner :-P)

Jubler for at jeg endelig fikk satt meg ned i sofaen med BVforum!! Har gledet meg siden i dagtidlig, og var så dum at jeg sa til mannen min når vi var på vei ut i bilen at jeg gledet meg allerede til å være ferdig på jobb så jeg kom hjem til forum og litt avslapning, og da endte det selvfølgelig med den stressende arbeidsdagen.. Greide ikke å bli ferdig på jobb før 1530, selv om jeg er 50 % sykemeldt, så det ble ikke ordentlig middag i dag heller.. Men NÅ kan jeg kose meg :)

Bestillinger?

Ja, jeg har hatt ca 40 luebestillinger de siste månedene. Nå er alle ferdig, de fleste skulle gis i julegave.
Nå hadde mannen lagd hamburger til oss, det var supergodt =)

Ja, jeg har hatt ca 40 luebestillinger de siste månedene. Nå er alle ferdig, de fleste skulle gis i julegave.
Nå hadde mannen lagd hamburger til oss, det var supergodt =)
Strikker du eller syr eller hva? Vil se bilder ;)

Strikker du eller syr eller hva? Vil se bilder ;)

Jeg syr, men tror ikke jeg har noen bilder her.. Skal heller ta bilder hvis jeg får ferdig dette hentesettet og legge ut =)

Back
Topp