Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mi var så trøtt at hun lå og koste i fanget når jeg sang nattasang.. Det var så utrolig kos <3 Elsker de kveldene det ikke blir en kaamp å få barna i sengJubler fordi at jeg hadde en så bli å glad unge når han fikk beskjed om at han skulle pusse tenner og kose puta
Ja det er utrolig herlig <3 Han har hvert veldig snill de siste dagene!Mi var så trøtt at hun lå og koste i fanget når jeg sang nattasang.. Det var så utrolig kos <3 Elsker de kveldene det ikke blir en kaamp å få barna i seng
Samme her, maser ikke på at hun skal spise skorpene, men hun får ikke mer før hun har spist helt opp.. Men det bruker å fungere å sørge for at pålegget dekker brødskiva helt sånn at skorpene ikke blir tørre og smakløseJa det er utrolig herlig <3 Han har hvert veldig snill de siste dagene!
Men med matborde er det værre. Å spise skorpene er blitt en evig kamp! Men er han sulten nok spiser han de, så får han en ny. Men føler nesten at jeg må gi opp snart! bah!
Samme her, maser ikke på at hun skal spise skorpene, men hun får ikke mer før hun har spist helt opp.. Men det bruker å fungere å sørge for at pålegget dekker brødskiva helt sånn at skorpene ikke blir tørre og smakløse
Ja, sånn gjør vi det også.. Spiser hun ikke det hun får må hun vente til neste måltid.. Det har gitt oss et barn som spiser alt av mat DeiligVi har ikke stressa med det tidligere. Men han spiser dem både hos tanta si og i bhg, så vi har gått inn for å prøve nå Men vi har detti litt ut etter at han var syk, hadde over 40 i feber så da var vi glad han bare fikk i seg mat, skorpe eller ei.
Smører ordentelig over hele skiva, det er sikkert å vist Men får så vondt når han griner og "stapper" i seg skiva fordi han er så sulten å vil ha mer Det skjærer i mammahjerte ja!!
Men pleier å bare ta han vekk fra matborde om han ikke spiser opp. så får han mer neste måltid. Han er alltid flink om morran
Off Topic? Gjør jo ingenting Det ble flere innlegg til krigenOii!! Dette ble OT :O
Godt å høre det hjelper!! Gir litt pågangsmot Før var jeg litt sånn at ville han ikke ha det lagde jeg noe nytt, og ville han heller ikke ha det fikk han enda noe nytt Men man lærer så lenge man leverJa, sånn gjør vi det også.. Spiser hun ikke det hun får må hun vente til neste måltid.. Det har gitt oss et barn som spiser alt av mat Deilig
Off Topic? Gjør jo ingenting Det ble flere innlegg til krigen
Jeg var sånn heeeeelt i starten da hun begynte med fast føde, men leste så mye om at man gjorde seg selv en bjørnetjeneste at jeg gikk bort fra det.. Mannen min nektet å spise annet enn baacon og potet da han var barn, og så lenge han fikk viljen sin var det jo ingen grunn til å prøve ny mat.. Vil ikke ha et barn som er sånn..Godt å høre det hjelper!! Gir litt pågangsmot Før var jeg litt sånn at ville han ikke ha det lagde jeg noe nytt, og ville han heller ikke ha det fikk han enda noe nytt Men man lærer så lenge man lever
Ja jeg har som mål å IKKE få en kresen unge!! Både jeg å mannen er super kresne Det er utrolig fælt og ekkelt, spesielt når vi er ute å spiser, er utrolig flaut!! Så unner ingen å være kresen! Det er helt forferdelig!
Haner faktisk ikke så skeptisk til midagsmat lengre, eller au au som han kaller det (den er jo så varm). Men lasange får jeg han IKKE til å spise!! kjønner ikke jeg! Tror det minner han for mye om babymatglassene!
Gammel er vesla de??
Ja, jeg har hatt ca 40 luebestillinger de siste månedene. Nå er alle ferdig, de fleste skulle gis i julegave.
Nå hadde mannen lagd hamburger til oss, det var supergodt =)
Wow! Så flink du er da! (Og for en snill mann du har )
Er litt kresen selv, men driver å øver meg på å smake nye ting og har begynt å like ting jeg ikke har spist på mange år Men jeg er helt ekstrem når det kommer til middagsrester, det takler jeg ikke, så den maten som ikke blir spist blir enten hevet ellers så må mannen love at han skal spise den.. Jeg hæler ikke..
Vesla er 2 år og 3 mnd Her har vi hatt trøbbel med taco i det siste, men nå i helgen spiste hun alt utenom kjøttet Kjøtt har generelt vært vanskelig å få henne til å spise.. Hun elsker frukt og grønnsaker og vil helst ha bare det.. Men hun må spise opp det hun får på fatet (litt av alt) og så kan hun forsyne seg med mer av det hun helst vil ha etterpå
Det prøver vi også, for det er mye som blir kastet selv om han sier han skal ta det.. Men det er så opp og ned hvor mye vi spiser.. Mannen spiser stort sett 1-3 porsjoner, det samme gjør jeg og jentungen spiser en halv til en porsjon.. Kommer helt an på matlysten akkurat den dagen og hva som blir servert.. Men jeg får bare prøve å bli flinkere til å spise rester selv, så går det seg vel tilEnig med deg der. Middagsrester er ikke no' særlig. Mannen her i huset sier som oftest at han skal spise det senere, men det blir bare stående i en boks i kjøleskapet og kastet etter et par dager. Det er jo ikke noe digg å spise samme maten flere dager på rad. Så her i huset har vi blitt veldig flinke nå til å lage passelig mengde til 3 personer, så det ikke blir no' særlig med rester
Veldig snill mann =)
Det er gøy å sy, jeg koser meg veldig med det. Men dessverre er det ikke så godt å sitte i ro over lengre tid, så det blir litt lite effektivt nå om dagene..
Det prøver vi også, for det er mye som blir kastet selv om han sier han skal ta det.. Men det er så opp og ned hvor mye vi spiser.. Mannen spiser stort sett 1-3 porsjoner, det samme gjør jeg og jentungen spiser en halv til en porsjon.. Kommer helt an på matlysten akkurat den dagen og hva som blir servert.. Men jeg får bare prøve å bli flinkere til å spise rester selv, så går det seg vel til