Jubeltråd

MTDC

Forumet er livet
VIP
Starter en jubeltråd her jeg.. Vil at alle skal skrive en ting de jubler for hver gang de er inne for å bidra til termingruppekrigen! :)

Jeg jubler for at mannen min har vasket gulvet på kjøkkenet:) Det lukter så deilig av grønnsåpe :)

Jeg jubler fordi jeg fikk sovet leeenge i dag :D

Jeg jubler gjerne litt mer jeg... Jeg jubler fordi mannen min har sagt at han vil lage middag i dag, og han står å forbereder ribbe :D NAM!
Vi liker mannfolk som stiller opp ;) Tenker jeg skal hjelpe han litt snart så vi får huset nesten ferdig ryddet og vasket sånn at vi kan begynne å male rommet til storesøster neste helg :)

Jeg jubler gjerne litt mer jeg... Jeg jubler fordi mannen min har sagt at han vil lage middag i dag, og han står å forbereder ribbe :D NAM!
Ååååå... Det hørtes godt ut! Har bestemt oss for å vente til desember med det, er heldigvis ikke lenge til!

Jeg jubler for en god natts søvn! Og for at jeg er 32+3 i dag, siden jeg glemte å juble når jeg rundet 32 uker på torsdag.. =)

Jubler for at jeg har bare 10 uker igjen i morgen :D

Jeg har mye å juble for egentlig, en snill og god mann, en herlig (og litt trassig) 3 åring, deilige spark fra lillebror, nyoppusset stue, ja kan sikkert fortsette leeenge nå...:)

og at jeg sitter her med en skål ostepop :happy

Nå vil jeg juble for at jeg har greid å bidra litt i heimen i dag:) Har sammen med mannen støvsugd og vasket gulv i 2. etasje, demontert sofaen og støvsugd i og under den, støvsugd trappen og laget middag :) Sjelden jeg greier å gjøre så mye på en dag, så jeg ble heeeelt utslitt og sovnet en time på sofaen mens mannen tok kveldsstellet, men det var virkelig verdt det! :)

• Liker
Reactions: jc
Jeg jubler for en herlig familiesøndag og at om ikke lenge blir vi fem som kan kose oss og ikke "bare" fire.

Back
Topp