Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi liker mannfolk som stiller opp Tenker jeg skal hjelpe han litt snart så vi får huset nesten ferdig ryddet og vasket sånn at vi kan begynne å male rommet til storesøster neste helgJeg jubler gjerne litt mer jeg... Jeg jubler fordi mannen min har sagt at han vil lage middag i dag, og han står å forbereder ribbe NAM!
Ååååå... Det hørtes godt ut! Har bestemt oss for å vente til desember med det, er heldigvis ikke lenge til!Jeg jubler gjerne litt mer jeg... Jeg jubler fordi mannen min har sagt at han vil lage middag i dag, og han står å forbereder ribbe NAM!
Ååååå... Det hørtes godt ut! Har bestemt oss for å vente til desember med det, er heldigvis ikke lenge til!
Starter en jubeltråd her jeg.. Vil at alle skal skrive en ting de jubler for hver gang de er inne for å bidra til termingruppekrigen!
Nå vil jeg juble for at jeg har greid å bidra litt i heimen i dag Har sammen med mannen støvsugd og vasket gulv i 2. etasje, demontert sofaen og støvsugd i og under den, støvsugd trappen og laget middag Sjelden jeg greier å gjøre så mye på en dag, så jeg ble heeeelt utslitt og sovnet en time på sofaen mens mannen tok kveldsstellet, men det var virkelig verdt det!
og at jeg sitter her med en skål ostepop