Jubeltråd for sovende barn!

Oskar sover søtt senest kl 20 hver kveld og lager ikke en lyd i protest, eeeelsker den gutten, han er fantastisk snill!
Heldige deg :D Nora er flink altså, men må opp et par ganger i løpet av natten ;)
 
Endelig sovnet etter og ha vært urolig mange timene idag. Dette er andre gangen hun sover nå, skal legge oss nå og håper hun sover en stund og godt. Håper jeg ikke må sove sittende i natt og :(
Krysser fingrene for deg! Lykke til :)
 
Oskar sover søtt senest kl 20 hver kveld og lager ikke en lyd i protest, eeeelsker den gutten, han er fantastisk snill!

Noen som har det ;) Har planer om at rolf skal bli sånn han også, etterhvert.
 
Hadde ikke engang drømt om å få en så snill unge, han har stort sett sovet natta gjennom siden han var ca to mnd:)
 
Sofie sovnet rett etter halv 7, og sover ennå. 3 åringen derimot,,,, arg arg arg. Tror hun er glad for at jeg er hørsel hemmet jeg for hun klarte fint å snike seg opp til,svigermor og kose med henne. Hjerte bank jeg da jeg ikke fant henne på soverommet, det ble plutselig stille så jeg antok at hun hadde sovnet....
 
Sofie sovnet rett etter halv 7, og sover ennå. 3 åringen derimot,,,, arg arg arg. Tror hun er glad for at jeg er hørsel hemmet jeg for hun klarte fint å snike seg opp til,svigermor og kose med henne. Hjerte bank jeg da jeg ikke fant henne på soverommet, det ble plutselig stille så jeg antok at hun hadde sovnet....

OI!! Det må ha vært fælt! Mitt værste mareritt er å finne tomme senger.
 
juuuhuu.. han sover nå.. sovet siden 20.. men regner med han våkner før eller når jeg skal legge meg så da blir det litt mat før vi forhåpentlig vis sovner igjen :D
 
Jippi, snuppa sover enda :D
 
Back
Topp