Jubeltråd for sovende barn!

Joda så ringer han å vekker meg å jeg på hente de fordi han ikke gidder gå hjem igjen fra besteforeldrene sine!! Knurr
Hadde sagt at det ikke kom på tale :p
 
Ni sover eg min stakkars kjære har iallefall forstrekt ein muskel :':)'( er eit innsøkk i armhula, med ein hoven bul og søkk rundt den :/ stakkars :'(
 
Ni sover eg min stakkars kjære har iallefall forstrekt ein muskel :':)'( er eit innsøkk i armhula, med ein hoven bul og søkk rundt den :/ stakkars :'(
Hvordan har han fått til det. I. Sover også. Prumpet masse i sted men nå er han rolig igjen.;)
 
Brukte en time før jeg gadd, å gjett hvem som glemte bilstolen å måtte kjøre hjem igjen:p
Åh, tenkte at han drakk jeg vet du ;p Glemte at han hadde med baby! Da hadde jeg kanskje gidda ;)
 
Åh, tenkte at han drakk jeg vet du ;p Glemte at han hadde med baby! Da hadde jeg kanskje gidda ;)
Man drekker da ikke kl 12 på dagen?:eek:
Vekte meg - jeg sover så fort jeg har sjansen! Som minner meg på at jeg er aleine hjemme nå! Zzzz
 
Man drekker da ikke kl 12 på dagen?:eek:
Vekte meg - jeg sover så fort jeg har sjansen! Som minner meg på at jeg er aleine hjemme nå! Zzzz
Fikk for meg at det var på kvelden ;p Haha, helt på tur! Blir døgnvill av konkurranse ;)
 
Ah- sovende barn <3 Er fantastisk når de er våkna, men det er ganske så godt når de har sovna også. Selvom jeg sanver han masse da, og vil dra han opp :D
 
Ah- sovende barn <3 Er fantastisk når de er våkna, men det er ganske så godt når de har sovna også. Selvom jeg sanver han masse da, og vil dra han opp :D
Ha ha ha. Akkurat samme her. ;)
 
Min kid sover ikke.. :-/ på tide å ta opp kampen med å få han til å sovne tidlig?? Kanskje det. Jeg vil ha bruksanvisning!! :p
 
Endelig sovnet etter og ha vært urolig mange timene idag. Dette er andre gangen hun sover nå, skal legge oss nå og håper hun sover en stund og godt. Håper jeg ikke må sove sittende i natt og :(
 
Oskar sover søtt senest kl 20 hver kveld og lager ikke en lyd i protest, eeeelsker den gutten, han er fantastisk snill!
 
Back
Topp