mrria
August 2012 <3 August 2014 <3
ja, som i luft og fornøyd næring. kun komt ut i lita tskei sia i forgårs.... Waiting, waiting.. har ikkje tid til at han skal få magevondt i kveld![]()
Skjønt det da
Håper på en saftig bleie for dere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, som i luft og fornøyd næring. kun komt ut i lita tskei sia i forgårs.... Waiting, waiting.. har ikkje tid til at han skal få magevondt i kveld![]()
Driver dere med legging nå?Juhu. I sover.![]()
håper dokke får sove godtDa sovet snart både jeg og I. Zzzzz
Det hørtes koselig uthåper dokke får sove godtmå halde rundt din kjære litt i natt då
![]()
Aner ikke når han kom å la seg så ble lite med holding der.håper dokke får sove godtmå halde rundt din kjære litt i natt då
![]()
Han holdt sikker litt på deg da han komAner ikke når han kom å la seg så ble lite med holding der.![]()
Sovet godt?Takk det samme![]()
Tja. Vet ikke.Han holdt sikker litt på deg da han kom![]()
Da er I. Nede for telling. Juhu. Første duppen.Sovet godt?![]()
Ble kort dupp i dag igjen her! Men i alle fall 40-50 min i stedet for 20-30Da er I. Nede for telling. Juhu. Første duppen.![]()
Åh! Det hørtes helt fantastisk utVic er kasta ut sammen med gubbendeilig med totalt stille hus <3
Joda så ringer han å vekker meg å jeg på hente de fordi han ikke gidder gå hjem igjen fra besteforeldrene sine!! KnurrÅh! Det hørtes helt fantastisk ut![]()