Ja det er de nok! Fint å ha sagt det?Gikk veldig bra for meg ihvertfall, tror rektor var veldig fornøyd med å ha god tid til å finne vikar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er de nok! Fint å ha sagt det?Gikk veldig bra for meg ihvertfall, tror rektor var veldig fornøyd med å ha god tid til å finne vikar![]()
Greit å få det sagt ja, hadde nok ikke tatt lang tid før de begynte å lure på hvorfor magen min er større enn vanligJa det er de nok! Fint å ha sagt det?
Greit å få det sagt ja, hadde nok ikke tatt lang tid før de begynte å lure på hvorfor magen min er større enn vanlig![]()
Vi har en veldig liten skole med 9 lærere, så her blir det et litt større "problem"Ja, samme her. Det gikk veldig fint og inspektøren (stor skole, nærmeste leder som stort sett tar sånne ting, og hun er fantastisk) satt stor pris på at jeg sa fra nå og ble også veldig glad på mine vegne. Det er to stk som kommer tilbake fra perm i den tiden jeg skal ut, men begge er allerede tiltenkt andre oppgaver.. Det blir spennende å se hvordan de løser det. Det er uansett ikke behov for å si noe sånn "høyt" til personalet, som det var forrige gang (var midt i kabal-tiden), så det skal bli godt å heller la jungeltelegrafen få jobbe denne gangen. Venter nok til ul før jeg forteller teamet, selv om to vet det allerede, da de er private venner også.
Rart med det! Hehe!Greit å få det sagt ja, hadde nok ikke tatt lang tid før de begynte å lure på hvorfor magen min er større enn vanlig![]()
Det er fredag damer!!!![]()
Tror aldri jeg har vært så glad for det!!!Det er fredag damer!!!![]()
Ååh, det er så kjipt!Jeg tok jubelen på forskudd... 2 timer etter leggetid og jentungen griner faen meg fortsatt.. Det var den "alene" tiden!
Ja og veldig typisk!Ååh, det er så kjipt!
Hvor gammel er hun?Ja og veldig typisk!krysser fingre og tær for at hun sover natten gjennom og ikke våkner før sola står opp imårra hvertfall
![]()
15 mnd, hun pleier å være lett å legge, pleier bare å ligge å prate for seg selv mens hun hører på natta cd-en sin og sovner av seg selv, små-sutrer litt innimellom. Men veldig sjeldent hun gråter og blir så vrang som hun var i staHvor gammel er hun?Mi på 2 har begynt å bli enklere å legge, og herrefred så godt det er!
![]()
Det er jo bra da15 mnd, hun pleier å være lett å legge, pleier bare å ligge å prate for seg selv mens hun hører på natta cd-en sin og sovner av seg selv, små-sutrer litt innimellom. Men veldig sjeldent hun gråter og blir så vrang som hun var i sta![]()
Ja det er gull verdt!Det er jo bra daVi hadde MANGE sånne kvelder, så jeg er utrolig glad for å ha de fleste kveldene til "voksentid" nå for tiden
![]()