Februarspire
Betatt av forumet
Det hørtes jo perfekt utSkal se om jeg har energi til å bake en kake i kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes jo perfekt utSkal se om jeg har energi til å bake en kake i kveld![]()
Det hørtes jo perfekt utHvilken kake kan du friste med?
![]()
Jeg og storebror feierer me take away pizza, far i huset er på jobbNei, det vet jeg ikke ennåmå se hva jeg har i skapet
♡I ein alder av 41 år, feirar eg at eg er 12+3 med flott bilete i handa frå tidleg UL. Det er eit lite mirakel at eg som er så vaksen endeleg skal få bli mamma, og at det ser ut som om alt er i orden! Eg skulle gjerne ha feira litt med kake, men det får bli eit glad juice og eit knekkebrød (det einaste eg har lyst på) i sofakroken...
Gratulerer! Utrolig stas og så hyggeligI ein alder av 41 år, feirar eg at eg er 12+3 med flott bilete i handa frå tidleg UL. Det er eit lite mirakel at eg som er så vaksen endeleg skal få bli mamma, og at det ser ut som om alt er i orden! Eg skulle gjerne ha feira litt med kake, men det får bli eit glad juice og eit knekkebrød (det einaste eg har lyst på) i sofakroken...
Gratulerer! Utrolig stas og så hyggeligVelkommen hit
![]()
Ja, kjenner følelsen! Er så godt å ha passert de magiske 12Tusen takk! Eg har eksistert litt i limbo desse fyrste vekene. Tida har gått så sakte til eg fekk sjå at det var eit hjarte som banka og eg endeleg kunne tru på at dette var sant! No kan eg endeleg seie det høgt uten å vere redd for at det skal gå gale...
Så kos! Er det hytte ved sjøen eller fjellet?Jubler for langhelg! Vi er på vei til hytta![]()
Åh, misunnelig! Høres deilig utJubler for langhelg! Vi er på vei til hytta![]()
Jubler over min snille mamma som handler mammaklær til meg på nett og lever dem på døra til meg!![]()
Gratulerer! Hvordan tok de det?Hurra for 15 uker, og for å endelig ha fått sagt det til ledelsen på jobb![]()
Haha, jeg er også 15 uker idag og jeg informerte jobben i gårHurra for 15 uker, og for å endelig ha fått sagt det til ledelsen på jobb![]()
Haha, jeg er også 15 uker idag og jeg informerte jobben i går![]()
Gikk det fint for dere?Gratulerer! Hvordan tok de det?
Gikk veldig bra for meg ihvertfall, tror rektor var veldig fornøyd med å ha god tid til å finne vikarGikk det fint for dere?![]()