Jubeltråd!! :D

På mammanett er det jo to grupper i ett! Altså, januar og februar. Droppet hele greia jeg! Orket ikke å være i uke 10 når andre hadde ordinær ultralyd neste uka liksom :P Følte ikke vi var samme sted i det hele tatt.

Det hadde ikke jeg orket heller! 4 uker bak er jo mer enn nok.

Jubler fro at jeg har hatt tid til å telle antall inlegg :D herregud for et dårlig opplegg det der er! :o

Hææ? Er det til skjult forum du mener? Det er jo isåfall ikke noe problem i det hele tatt! :p

Hvis man bare skriver på et forum er det ikke vanskelig å telle :p å telle et innlegg her og et der syns jeg er skikkelig kronglete.. jeg bladde gjennom 16 sider før jeg kom til 50 innlegg på feb 16.. :o

Kan man ikke se det på "min side"?

Det er jo det jeg har gjort ;) fordi jeg har skrevet på andre siden enn feb16 måtte jeg bla gjennom 16 sider.. :o Det er fort gjort å komme ut av tellinga da, hvertfall om man har en liten som ikke syns mamman skal telle innlegg ;)

Ahhh! Akkuratt lagt meg i senga etter å ha jobba kveldsvakt, også har gubben skifta på senga!:D den følelsen! Legge seg sliten i rent sengetøy uten å måtte be han gjøre det eller at han maser på meg om det:D de små gledene her i livet <3

Ahhh! Akkuratt lagt meg i senga etter å ha jobba kveldsvakt, også har gubben skifta på senga!:D den følelsen! Legge seg sliten i rent sengetøy uten å måtte be han gjøre det eller at han maser på meg om det:D de små gledene her i livet <3
Åh det er helt fantastisk det! :D

Tror ikke sambo har skiftet sengetøy i år :rolleyes: Så definitivt noe jeg skal nevne for han :D Han vet jo godt hvor han finner sengetøyet! Haha!

Å jeg blir så glad av alle jublene her inne :D og i dag må jeg juble veldig selv også! Har hatt mistanke om at jeg lekker fostervann en liten stund, men i dag fikk jeg bekreftet at mini har mer enn nok vann og har vokst akkurat på skjema ifølge termin <3 12+4 og minime sutter på tommelen sin :D Har strekt seg siden sist ja! kan slappe av (til neste hysterianfall :/) og så får jeg heller ta det i sytetråden hva det enn er som lekker :,-D ImageUploadedByBV Forum1438868205.358257.jpg

Næmmen se da! Så nydelig! Godt å høre at alt er bra :-)

Jeg er tolv uker i dag, jippi!
Og som om ikke det er nok så fant jeg endelig hjertelyden til skatten ordentlig igjen. Fikk den inn langt nede, men liksom ikke ordentlig, så til slitt ble jeg så irritert at jeg lyttet innvendig og da kom den frem ganske så tydelig med en gang. :p

Og som om ikke det er nok så fant jeg endelig hjertelyden til skatten ordentlig igjen. Fikk den inn langt nede, men liksom ikke ordentlig, så til slitt ble jeg så irritert at jeg lyttet innvendig og da kom den frem ganske så tydelig med en gang. :p
Jippi! Gratulerer! Så deilig å komme over 12! :-)

Jubler for bankende hjerte og en svært aktiv liten krabat på ultralyd i går! Er så lykkelig og tørr endelig virkelig tro på det: jeg er gravid!! :D Og dessuten 12 uker i morgen!

Åh så koselig, gratulerer! :D

Back
Topp