Jubeltråd!! :D

Jubel for at mannen drar tidlig hjem fra jobb og henter i barnehagen, når jeg ligger her med halsvondt, feber og kaster opp i tillegg! :D Feeling sexy much!

Så ringer jeg sykehuset i morgen og spør om timen min til oul :p klarer ikke vente 2 uker på å få lese brev :p
Jeg tipper du får rundt den 15. september siden vi i utgangspunktet hadde lik termindato før jeg ble flyttet tilbake både en og to ganger, haha! Har fremdeles oul 15. september da. 17+5 skulle visst gå det :-)

Jeg tipper du får rundt den 15. september siden vi i utgangspunktet hadde lik termindato før jeg ble flyttet tilbake både en og to ganger, haha! Har fremdeles oul 15. september da. 17+5 skulle visst gå det :-)
Får jo panikk at det skal være helt fullt vettu :p haha.. At jeg ikke får før i slutten av september :p men da er jeg jo "for langt" på vei da, men :p ååååh, gledår mæ!! <3 er sikker på at det er jente!!

Får jo panikk at det skal være helt fullt vettu :p haha.. At jeg ikke får før i slutten av september :p men da er jeg jo "for langt" på vei da, men :p ååååh, gledår mæ!! <3 er sikker på at det er jente!!
Jentefølrelse selv, selv om jeg ikke tør si det så høyt :P Haha. Alt for spennende!

Fikk 21. Sept, og da er jeg 20+3.. :/

Back
Topp