krystallklart
Elsker forumet
Vært å spist indisk, d var herlig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer ❤ Hvor i magen lå lille nurket?Klarte endelig å høre hjertelyden med doppler i går (13+2) deilig lyd♡
Så herlig!Jippii, legen fant hjertelyd med en gang!!12+2 eller 4
![]()
Så ringer jeg sykehuset i morgen og spør om timen min til oulSå herlig!![]()
![]()
Jeg tipper du får rundt den 15. september siden vi i utgangspunktet hadde lik termindato før jeg ble flyttet tilbake både en og to ganger, haha! Har fremdeles oul 15. september da. 17+5 skulle visst gå detSå ringer jeg sykehuset i morgen og spør om timen min til oulklarer ikke vente 2 uker på å få lese brev
![]()
Får jo panikk at det skal være helt fullt vettuJeg tipper du får rundt den 15. september siden vi i utgangspunktet hadde lik termindato før jeg ble flyttet tilbake både en og to ganger, haha! Har fremdeles oul 15. september da. 17+5 skulle visst gå det![]()
Jentefølrelse selv, selv om jeg ikke tør si det så høytFår jo panikk at det skal være helt fullt vettuhaha.. At jeg ikke får før i slutten av september
men da er jeg jo "for langt" på vei da, men
ååååh, gledår mæ!! <3 er sikker på at det er jente!!
Fikk 21. Sept, og da er jeg 20+3.. :/Får jo panikk at det skal være helt fullt vettuhaha.. At jeg ikke får før i slutten av september
men da er jeg jo "for langt" på vei da, men
ååååh, gledår mæ!! <3 er sikker på at det er jente!!
Midt i magen, lite stykke under navlenGratulerer ❤ Hvor i magen lå lille nurket?