krystallklart
Elsker forumet
Har akkurat spist pita med krydret kylling, salat og tzaziki, og d var deilig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snill!Jubler for det kjekke snille mannebeinet mitt. Så kvelden ikke skulle bli så lang (ul i morgen!) dro han ut og kom tilbake med masse frukt, godter, isbiter og ingefærøl. Så rigget han sofaen til med dyne (som til vanlig er strengt forbrutt, han freaker ut av dyne i sofaen haha) og satte på en serie. The O.C. Ikke hans favoritt men en av mine. Så det hele kvelden og siden vi begge har sett det før ble det skravling om alt og ingentingkcelden gikk så fort!
Godt med gode mannfolk altså! Hva skulle vi gjort uten dem?? <3 <3Jubler for det kjekke snille mannebeinet mitt. Så kvelden ikke skulle bli så lang (ul i morgen!) dro han ut og kom tilbake med masse frukt, godter, isbiter og ingefærøl. Så rigget han sofaen til med dyne (som til vanlig er strengt forbrutt, han freaker ut av dyne i sofaen haha) og satte på en serie. The O.C. Ikke hans favoritt men en av mine. Så det hele kvelden og siden vi begge har sett det før ble det skravling om alt og ingentingkcelden gikk så fort!
Mannen ble fornøyd med to dager på rad herJa endelig her også!![]()
Hipphurrra!Uke 13 idag <3
Deilig følelse ja! Nyt den!JUBLER for ul og sprellende mini i dag!!! For en god følelse!!
ÅH så heldig! Da må du kose deg masse!!!!Bestilt tur til Roma!reiser nå på fredag!
![]()
Så deilig! Å skulle ønske jeg likte massager! Må jo være behagelig om man klarer å slappe avJubler for at mannen min sendte meg på Thai massasje idagDet var utrolig deilig <3
Så deilig! Å skulle ønske jeg likte massager! Må jo være behagelig om man klarer å slappe av![]()
Ja sant! Jeg freaker helt ut jegHehe, kjenner meg igjen. Ubehagelig å tenke på at en fremmed skal ta på megHolder med mannen. Hihi.
TakkÅH så heldig! Da må du kose deg masse!!!!
Så herligJubler for at mannen min sendte meg på Thai massasje idagDet var utrolig deilig <3