Jubeltråd!! :D

Har akkurat spist pita med krydret kylling, salat og tzaziki, og d var deilig.

Jubler for det kjekke snille mannebeinet mitt. Så kvelden ikke skulle bli så lang (ul i morgen!) dro han ut og kom tilbake med masse frukt, godter, isbiter og ingefærøl. Så rigget han sofaen til med dyne (som til vanlig er strengt forbrutt, han freaker ut av dyne i sofaen haha) og satte på en serie. The O.C. Ikke hans favoritt men en av mine. Så det hele kvelden og siden vi begge har sett det før ble det skravling om alt og ingenting:-) kcelden gikk så fort!

Jubler for det kjekke snille mannebeinet mitt. Så kvelden ikke skulle bli så lang (ul i morgen!) dro han ut og kom tilbake med masse frukt, godter, isbiter og ingefærøl. Så rigget han sofaen til med dyne (som til vanlig er strengt forbrutt, han freaker ut av dyne i sofaen haha) og satte på en serie. The O.C. Ikke hans favoritt men en av mine. Så det hele kvelden og siden vi begge har sett det før ble det skravling om alt og ingenting:) kcelden gikk så fort!
Så snill!

Jubler for det kjekke snille mannebeinet mitt. Så kvelden ikke skulle bli så lang (ul i morgen!) dro han ut og kom tilbake med masse frukt, godter, isbiter og ingefærøl. Så rigget han sofaen til med dyne (som til vanlig er strengt forbrutt, han freaker ut av dyne i sofaen haha) og satte på en serie. The O.C. Ikke hans favoritt men en av mine. Så det hele kvelden og siden vi begge har sett det før ble det skravling om alt og ingenting:-) kcelden gikk så fort!
Godt med gode mannfolk altså! Hva skulle vi gjort uten dem?? <3 <3

Jubler for at formen er på topp akkurat i dette øyeblikk. Så har endelig energi til å rydde og vaske hus! :)..... Så får vi se hvor lenge det varer..... :p

Uke 13 idag <3

12+2 eller 3 idag,og hørte hjertelyden igjen :-)

Back
Topp