Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for ul neste tirsdag, begynner å nærme seg nå! <3
Da er jeg 11+2 tror jegHvor langt er du på vei da?![]()
Da er jeg 11+2 tror jegegentlig litt lyst til å flytte den litt, så jeg er litt lenger, men dama har så crappy utstyr (i mine øyne, mulig hun ser masse) så tror ikke hun hadde klart å se kjønn
![]()
Jeg er født utålmodig. Det er min lastMå vel gjerne være over 13 uker og ha en svært dyktig gynekolog for å se kjønn. De fleste vil vel heller ikke si noe på det stadiet, kan jo fort mistolkes. Men skjønner nysgjerrighetenUtrolig spent på hvem som er inni der!
Jeg er født utålmodig. Det er min lastMEN tips fra meg er å ikke henge seg opp i OUL datoen. Er ikke sikkert man ser da heller
vi måtte pent vente til uke 30 for vår lillemann ville ikke spre bena
![]()
Vi fikk så fnatt vi at vi var på to private ul etter oul, uten hellÅ herlighet! Da hadde jeg fått fnatt! Bryr meg virkelig ikke om det er det ene eller det andre kjønnet, men vil gjerne vite det for å komme nærmere den lille. Kunne si hun eller han, tenke på navn, se for seg hvordan babyen ser ut osv. Så h*n har bare med å spre beina!Skal jo på UL 11+6, men regner ikke med hun ser noe da. Ikke så dreven lege!