Jubeltråd!! :D

8+2 idag:D formen er ikke på topp, jubler nestn litt før det;) så vet man at det skjer noe med kroppen:p å jubler for bare to dager jobb igjenn før ferie :D:D

JUBEL!! :)

9 fullgåtte uker i dag! Har sett spiren på UL, hjertet som banket, innvilget fødeplass (tok bare 5 dager fra vi søkte til brevet var i posten), fått dato for OUL i september, fin form (bare trøtt), ferie, sol... Har så mye å juble for! :D

Fått dato for oul! Weee!!!

Jeg overlevde 8 timer i dyreparken:P hvor er premien?! Det er sushi til kvelds og glad gutt i seng. Hihi!

Fy søren! Gratulerer med dagen ;) Bra jobba! Hva fikk dere se da??
Vi fikk vel se stort sett alt i parken :P alle dyrene, og kaptein Sabeltanns sorte dame:P ble så rørt da, når vi tok båten og sønnen min på 2,5 var i drømmeland!

Vi fikk vel se stort sett alt i parken :P alle dyrene, og kaptein Sabeltanns sorte dame:P ble så rørt da, når vi tok båten og sønnen min på 2,5 var i drømmeland!
Lader opp til badelandet i morgen, hakket verre nesten haha!!!

Jubler for 8 +0 i dag :-)

Ble litt kvalm i kveld når jeg låg på sofaen og kjente lukten av mannens oppvarmet Blomkålsuppe:) det er stas etter 42 timer helt uten symptomer!

Jubler for at den verste kvalmen har gitt seg, og at jeg kan spise annen mat enn knekkebrød igjen! :cool:
Skal på en liten helgetur, og bo på hotell med mannen min, og et vennepar. Gleder meg :happy: føler at livet har stått på vent, mens jeg har bodd på sofaen de siste ukene. :D

Sendte mail til hotelleieren på hotellet vi skal på i Hellas, og spurte om fetaosten var pasteurisert, og DET VAR DEN :D :D :D *jeg skal spise masse feta i hellas* <3

Back
Topp