Jubeltråd! :D

Jubler for at det kun er 12 dager igjen til oul termin og 5 dager igjen til mens termin.

Jubler for at jeg snart er ferdig med å
være gravid og for at symptomer jeg sliter med forhåpentligvis forsvinner snart!!

Jubler for at tanken på å holde lille babyen min gjør så det kribler i magen. Gleder meg veldig!!

fått sove i natt Joho!

Jubler for 1 dag igjen på jobb! :-D Den skal kun brukes til å rydde pulten og skapet mitt og "planlegge" noen timer (oppgavene som vikaren skal gjennomføre og ha full kontroll på alt som er gjort til nå):-)

Jubler for 1 dag igjen på jobb! :-D Den skal kun brukes til å rydde pulten og skapet mitt og "planlegge" noen timer (oppgavene som vikaren skal gjennomføre og ha full kontroll på alt som er gjort til nå):-)
Så deilig!! Og gratulerer med at du har holdt helt til mål. Selv om jeg KO har lest at det har vært tøft innimellom. Skulle selv ønske jeg fikk gå 100% frem til jul... Men det gikk bare ikke.. Men skal si hadet til elevene i morgen da:) Det blir koselig!
God juleferie!!

Så deilig!! Og gratulerer med at du har holdt helt til mål. Selv om jeg KO har lest at det har vært tøft innimellom. Skulle selv ønske jeg fikk gå 100% frem til jul... Men det gikk bare ikke.. Men skal si hadet til elevene i morgen da:) Det blir koselig!
God juleferie!!
Takk:-D Slitsomt når det sto på som verst med karakterer og styr, men kjenner nå at jeg er veldig fornøyd med meg selv;-) Så får vi håpe at lille holder seg inne til termin slik at jeg får fire hele uker til å koble av på:-) Gikk langt over sist, så sjansen er vel stor for at det gjentar seg:-P

Det er jo helt lov til å kaste inn hånkledet også, er best å lytte til kroppen:-) Håper du får en koselig dag i morgen!

Jubler for at medisinen jeg får for svangerskapsdiabetesen har begynt å funke, og jeg for første gang på 1 mnd kunne ta meg et glass med appelsinjuice! Det var himmelsk!
Gleder meg allerede til neste glass imorgen tidlig!

Jubler for at jeg endelig ble ferdig med alt av julegaver i går :D Har en del å kjøpe til, så har måttet ta noen nå og da ettersom økonomien har strekt til :) Men veeeeeldig deilig å endelig være ferdig :D

Jubler for at jeg har verdens mest støttende, hjelpsomme og snille mann <3
Hadde aldri klart disse 9 månedene uten hans støtte og forståelse...

Jubler også for at jeg er i uke 39+1 :)

Back
Topp