Jubeltråd! :D

Jubler for at jeg har verden snilleste treåring som har puslet for seg selv i dag så jeg har fått inn 3 timer med uforstyrret husarbeid! :-D Har vasket og hengt opp bunadskjorter, har vasket annet tøy, har vasket alle husets vinduer ut- og innvendig, har tørket støv i stuen, vasket over kjøkkenet og ryddet en haug med vintertøy opp på loftet!! Både ungen og jeg har unnet oss en velfortjent is og litt jordbær med sukker på <3

Jubler for at jeg har verden snilleste treåring som har puslet for seg selv i dag så jeg har fått inn 3 timer med uforstyrret husarbeid! :-D Har vasket og hengt opp bunadskjorter, har vasket annet tøy, har vasket alle husets vinduer ut- og innvendig, har tørket støv i stuen, vasket over kjøkkenet og ryddet en haug med vintertøy opp på loftet!! Både ungen og jeg har unnet oss en velfortjent is og litt jordbær med sukker på <3
Så deilig!! Fin avslutning på dagen <3

Jeg jubler for hver dag jeg ikke spyr! Er så kvalm, blir verre og verre for hver dag, og det holder hele dagen. Positive er at jeg ikke orker å spise noe søtt ^^ men kjenner jeg slite med å ikke brekke meg.. Kjedlig siden vi er på bilferie i Europa, og skal ikke hjem før 17 mai. Da er jeg 7+3. Er 5+4 i dag. Så håper håper jeg slipper unna med bare kvalmen ! :)

JUUUUBLER for å ha blitt tilbudt 100% (mest sannsynlig) fast jobb!!! :-D Herlig med jobbtilbud og om det bekreftes at det er fast i morgen så kunne jeg ikke ha drømt om noe mer! Spesielt ikke i den "situasjonen" jeg er i nå :-P Wohoo.....!

JUUUUBLER for å ha blitt tilbudt 100% (mest sannsynlig) fast jobb!!! :-D Herlig med jobbtilbud og om det bekreftes at det er fast i morgen så kunne jeg ikke ha drømt om noe mer! Spesielt ikke i den "situasjonen" jeg er i nå :-P Wohoo.....!
Gratulerer!! Så fantastisk!! :D

Jeg jubler for det ikke var noen blod på papiret i dag. I februar så fikk jeg en dråpe blod på morgen, så tok det seg opp men nesten rielignende smerter og mye blødning noen timer senere. Da va jeg like langt som i dag 5+5. Krysser for at det går bra :D

Gratulerer!! Så fantastisk!! :D

Jeg jubler for det ikke var noen blod på papiret i dag. I februar så fikk jeg en dråpe blod på morgen, så tok det seg opp men nesten rielignende smerter og mye blødning noen timer senere. Da va jeg like langt som i dag 5+5. Krysser for at det går bra :D
Så bra! Håper alle spirene sitter til januar :-D

Og en ting til.

5+1, hjertet begynner å slå!!!

Jubler for vår! jeg er så utrolig glad :) har alltid trodd at vinter (les:jul) var min favorittårstid, men tror jeg har funnet en ny vinner. Er gøy å tenke på at ved skolestart, som ikke virker så lenge til, har vi sannsynligvis fått vite kjønn på baby! :D

Juble for at jeg kom på: jordmødrene på nrk

nkr er helt geniale, alt de har laget ligger gratis på nett.

så jeg begynte på den første sesongen, og har derved hele den og hele den ande til å kose meg med. Har sett den før da, men de er lenge siden.

Back
Topp