Jubeltråd! :D

Jubler for at lillefrøken sover lengre i dag enn i går (da måtte vi opp halv 6:hungover:)

Lørdag. Opp og hopp, ungene må ja frokost og vi store også, og så skal vi avsted. Storebror spiller fotball, så det er tre kamper i dag, fra ti. Det er tre i morgen ettermiddag også, litt heftig med to turneringer på en gang. Det var meninga med et lag på hver (de er så mange at de stiller to lag) men pga konfirmasjoner og sånn var det en del som ikke kunne denne helga, så noen spiller begge dagene, det gjør altså min sønn.

Kjenner jeg gleder meg til pinse...Men hey, det er lørdag og jeg jubler over at ingen våknet før 6.30 i alle fall.

Jubler i dag for 6+0. Da er jeg offisielt i uke 7 og føler at de begynner å ligne på noe etter hvert. Jubler også for ingen kvalme og ellers god form :D

Jubler for 6+2 :D

Jeg jubler for at jeg kan bruke lørdagen og det nydelige været til å få det til å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid :D:D

Juble for at minien endelig sov godt i natt uten for store pustebesvær pga forkjølelse, våkna kun ein gong å fekk ei flaka med melk, sov til 7 :)

Må og jubla for at eg ikkje har kvitta meg med gravidklena, for då har eg kle utøve i svangerskapet :P

Jubler for 3+ idag på testen! :) er ca 5 uker.

Jubler for at TR ikke dukket opp i dag, som hun normalt ville gjort om jeg ikke hadde testet positivt for noen dager siden
Selv om testen ga "beskjed" var likevell spenningen der :P

Nå vil jeg ikke se TR eller "slektningene" hennes før fødselen! :D

6+0

I dag lukkes nevralrøret, sier babyverden-appen. Den lille reka inni meg vokser flere millimeter denne uka, og mye skjer. Helt fantastisk

Jubler for 6+4! Nå føler jeg at tiden går framover liiitt fortere enn forrige uke :p

Back
Topp