Pikenmedsvovelstikker
Forelsket i forumet
Jubler for 2-3 på digital test i dag, etter 1-2 på tirsdag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig!! Fin avslutning på dagen <3Jubler for at jeg har verden snilleste treåring som har puslet for seg selv i dag så jeg har fått inn 3 timer med uforstyrret husarbeid! :-D Har vasket og hengt opp bunadskjorter, har vasket annet tøy, har vasket alle husets vinduer ut- og innvendig, har tørket støv i stuen, vasket over kjøkkenet og ryddet en haug med vintertøy opp på loftet!! Både ungen og jeg har unnet oss en velfortjent is og litt jordbær med sukker på <3
Gratulerer så masse :-DJUUUUBLER for å ha blitt tilbudt 100% (mest sannsynlig) fast jobb!!! :-D Herlig med jobbtilbud og om det bekreftes at det er fast i morgen så kunne jeg ikke ha drømt om noe mer! Spesielt ikke i den "situasjonen" jeg er i nåWohoo.....!
Tuuuusen takk :-DGratulerer så masse :-D
Gratulerer!! Så fantastisk!!JUUUUBLER for å ha blitt tilbudt 100% (mest sannsynlig) fast jobb!!! :-D Herlig med jobbtilbud og om det bekreftes at det er fast i morgen så kunne jeg ikke ha drømt om noe mer! Spesielt ikke i den "situasjonen" jeg er i nåWohoo.....!
Så bra! Håper alle spirene sitter til januar :-DGratulerer!! Så fantastisk!!
Jeg jubler for det ikke var noen blod på papiret i dag. I februar så fikk jeg en dråpe blod på morgen, så tok det seg opp men nesten rielignende smerter og mye blødning noen timer senere. Da va jeg like langt som i dag 5+5. Krysser for at det går bra![]()