Nufletufsa
Forumet er livet
Ja, dette er stas!Wuhu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dette er stas!Wuhu![]()
Jubler for at blødningene mine ser ut til å ha stoppet (kun to episoder for en uke siden men det var etter sex).
Men, uprovoserte blødninger har jeg ikke hatt på 2 UKER !!!!!!!!!!!![]()
Bestilte en doppler når jeg hadde blødninger slik at jeg skulle slippe å bekymre meg, fikk den i posten Igår , klarer kun å finne min egen lyd men kjenner det bekymrer meg ikke nevneverdig , er jo 14+1 iflg forrige UL og 15+0 ifølge mens termin, pluss at jeg er ikke autorisert helsepersonell så jeg kjenner det er godt å ikke bli nervøs over det![]()
Hvor leter du? Jeg er 15+2 og finner den forsatt helt nede ved trusenanten, midt på.. Og at du bruker gel? Godt du ikke uroer deg!! Den er der![]()
Dem må få lov å være litt sur innimellom, så lenge dem blir fort blid igjen!Jubler for 11+6 i dag og endelig 12 uker i morgenEllers jubler jeg for at guttungen (foreløpig hvert fall) har vært grei å ha med på langtur
Hittil bare vært en gang vi måtte stoppe, for da trengte han sårt å strekke på beina, så da var han en smule hissig her
Men etter å ha fått gått i 5 minutter, så var han blid som en sol igjen og ville da også spise
![]()
Dem må få lov å være litt sur innimellom, så lenge dem blir fort blid igjen!![]()
Deilig da. Dere må ha god tur videreDet er helt santHan ble blid som en sol med en gang vi tok han ut av bilen, og nå sover han søtt igjen
![]()
Bruker Gel som var med![]()
Jeg begynner helt nede , leter der og så jobber meg etterhvert oppover![]()
Ja jeg er sikker på at den finnes der noen plassslo inn på 127 her om dagen så tenker kan hende at jeg fant den litt da, men ellers så finner jeg mellom 80-97 og det er nok min egen
![]()
Deilig å bli kvitt begge deler!Jeg jubler for å ha funnet hjertelyden for første gang i daghar morkaka på fremre vegg så fant den senere enn sist svangerskap. Er 14+5 i dag
Jubler også for snuppa som sovnet for 2.natten uten tutt i dag. Hurra! Så nå skal vi til kaptein sabeltann i dyreparken for å gi bort alle tutteneser ut som både tutten og bleia ryker før hun er tilbake i barnehagen. Digg!!
Heldige du!Jubler for en helg med total avslapping hos mamma og pappa![]()
Jubler for en helg med total avslapping hos mamma og pappa![]()
Ja, helt enig!Samme her! Holdt på å gå på veggene av å være hjemme så mye og bare være i ro. Gjorde godt med forandring av omgivelsene![]()