Jubeltråd! :D

Og ja, jeg jubler ekstra høyt for at treåringen også har tatt ferie! Hun sover vanligvis fra kl. 19 til 7. Nå har hun fått legge seg 19.30 og i mange dager sovet til etter 8, jeg våkner før henne! Hun sover fremdeles nå kl. 8.19 ;-)

Jubler for 11+4 og for at vesla ble HOPPENDE glad for nyheten i går!:) Hun snakker ikke om annet nå;)

Juble for 13 veke i dag, og for at me såg ein fin liten skapning p0 ul ❤

Jaa:D De så ut til å bli veldig glade for nyheten;) De blir jo 5 år i august, så de skjønner en del:) Var ikke helt med på at babyen var så liten enda da, men:p

Så søtt da :D Ingenting er bedre enn når kommende storesøsken blir glade for nyheten :D

Jubler for første dag på 9 uker uten noe kvalme , og at jeg har klart og rydde OG vaske stue , kjøkken OG bad uten å verken begynne å spotte eller å bli helt utkjørt :D
Skal formen endelig snu nå :D ???

Jeg JUBLER for starten på uke 11 idag for mine to herlige tvillingvidundre! :)

Selv om kvalmen og oppkast er på sitt værste, velger jeg å juble litt for det også, fordi jeg føler det betyr at alt er som det skal der inne :) når formen er så dårlig gjelder det å finne positive ting å glede seg over. 1 uke til neste ultralyd

Var skikkelig kos!:D Guttungen brydde seg ikke så veldig med en gang da, men når han ble med å bladde i svangerskapsboken og kunne se hvor stor babyen var nå osv, så ble han litt mer interessert;) Også smilte han bredt da jeg sa at han ble storebror til babyen;)

Aaaaw, så herlig :D skulle ønske min var så stor at han hadde skjønt det :P Eneste han gjør er å kose magen når vi sier at mamma har en liten bebis i magen, men han skjønner nok ikke hva vi egentlig mener :P

Jubler for 11+5 i dag og at ferieturen nærmer seg:D

Back
Topp