Jubeltråd! :D

Juble fort at eldsta snuppeluro e på vei på ferie hos tante i nåken daga :smiley-bounce015

Jubler for 14+1 og magen ser ut til å ha poppet ut! :D

Aaaaw, så herlig :D skulle ønske min var så stor at han hadde skjønt det :p Eneste han gjør er å kose magen når vi sier at mamma har en liten bebis i magen, men han skjønner nok ikke hva vi egentlig mener :p
Jaa, de er så gode!:D♡ Tror ikke de helt har skjønt at babyen skal bo her hele tiden enda:p

Jubler for at jeg har verdens beste mann:)♡ Han er rett og slett tvers igjennom snill♡

Jubler for fin form i hele dag:) håper det betyr at kvalmen sakte, men sikkert, forsvinner!

Jubler for 13+0 i morgen, og at jeg allerede kjenner liv i magen! Kanskje jeg er lenger på vei enn jeg tror? (Selv om det virker ganske lite trolig) Sist merket jeg ikke noe før rundt uke 17!

Jubler for 13+0 i morgen, og at jeg allerede kjenner liv i magen! Kanskje jeg er lenger på vei enn jeg tror? (Selv om det virker ganske lite trolig) Sist merket jeg ikke noe før rundt uke 17!
Jeg er 12+4 og merker svake livstegn og har gjort det noen dager, så er ikke umulig at du kjenner noe :)

Jeg kjente liv i uke 12 denne gangen og i uke 19 sist. Så det er fult mulig :D

Her har jeg kjent livstegn i over en uke nå (er 12+4 i dag), så det er nok meget mulig! ;) Forklarte følelsen til jordmor i dag, og spurte om det ikke var alt for tidlig å kjenne liv, og da sa hun at det var veldig individuelt, så hun var veldig enig i at det var babyens bevegelser jeg kjente :D

Ja, de er jo mest hos sin mor (40/60-deling).. Men de er jo her ganske ofte likevel, så regner med at de får en god tilknytning til det kommende søsken ♡♡

Da vil de jo møtes relativt ofte, så tviler på at god tilknytning vil bli noe problem der ;)

Jubler for 12 uker i dag, ENDELIG!!:):)

Back
Topp