Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, de er så gode!Aaaaw, så herligskulle ønske min var så stor at han hadde skjønt det
Eneste han gjør er å kose magen når vi sier at mamma har en liten bebis i magen, men han skjønner nok ikke hva vi egentlig mener
![]()
Jaa, de er så gode!♡ Tror ikke de helt har skjønt at babyen skal bo her hele tiden enda
![]()
Ja, vil tro detHeheh, akkurat den tanken der kan jo hende dem trenger litt tid å venne seg til![]()
Ja, vil tro detSærlig siden de ikke bor her fulltid, så blir det nok rart at babyen skal det..
![]()
Jeg er 12+4 og merker svake livstegn og har gjort det noen dager, så er ikke umulig at du kjenner noeJubler for 13+0 i morgen, og at jeg allerede kjenner liv i magen! Kanskje jeg er lenger på vei enn jeg tror? (Selv om det virker ganske lite trolig) Sist merket jeg ikke noe før rundt uke 17!
Jubler for 13+0 i morgen, og at jeg allerede kjenner liv i magen! Kanskje jeg er lenger på vei enn jeg tror? (Selv om det virker ganske lite trolig) Sist merket jeg ikke noe før rundt uke 17!
Ja, de er jo mest hos sin mor (40/60-deling).. Men de er jo her ganske ofte likevel, så regner med at de får en god tilknytning til det kommende søsken ♡♡Ahaa, ja da blir nok litt ekstra spesielt![]()
Her har jeg kjent livstegn i over en uke nå (er 12+4 i dag), så det er nok meget mulig!Jubler for 13+0 i morgen, og at jeg allerede kjenner liv i magen! Kanskje jeg er lenger på vei enn jeg tror? (Selv om det virker ganske lite trolig) Sist merket jeg ikke noe før rundt uke 17!
Ja, de er jo mest hos sin mor (40/60-deling).. Men de er jo her ganske ofte likevel, så regner med at de får en god tilknytning til det kommende søsken ♡♡
WuhuJubler for 12 uker i dag, ENDELIG!!♡