Jubeltråd!! :D

Du må søke om det, så skal jeg som tilgangsansvarlig se om du oppfyller kriteriene for å bli med (de kan du lese om i en link nesten øverst i novemberforumet). Dersom det var du som søkte for litt siden må du endre profilinnstillingene dine slik at jeg kan se hvor lenge du har vært medlem, samt telle dine innlegg. Slik det står nå får jeg bare feilmelding på din profil. Endre dette og søk på nytt. Vær gjerne sikker på at du oppfyller kriterene først også så slipper du å måtte søke en tredje gang senere ;)

Jeg har ikke nådd ennå 50 innlegg i nov da men er medlem fra ifjor. Må nok vente kanskje ;-)

Jeg jubler for at skatten sparket på handball trening i går kveld <3
Gleder meg til OUL på tirsdag

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for at veke 20 og for at det akkurat er 9 år siden eg møtte mannen min i dag!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ooooog at han er straks heime med 'ny' campingvogn til oss :-)

Jubler for 20 uker :D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ooooog at han er straks heime med 'ny' campingvogn til oss :-)

Så gøy med campingvogn!! Har vi å sett på... Samboer holder på å utvide sertifikatet for å ha lov å kjøre....

Glemte jeg skulle juble for frihelg og fint vær :-) grilling med jobb i kveld og blir kanskje å fortelle hemmeligheten min til di som kommer og enda ikke vet det.... Sliter bare litt med å finne anledningen, til nå sagt det til en og en på jobb....

Så gøy med campingvogn!! Har vi å sett på... Samboer holder på å utvide sertifikatet for å ha lov å kjøre....
Vi kjøpte ei brukt, som Ikkje er for stor, så min mann slipper heldigvis å utvide sertifikatet. No skal vi pusse den opp litt før ferien braker løst :-)

jubler over en frisk, liten gutt:D som førstegangs fra jentefamilie er dette superspennende:)

Så gøy, gratulerer! <3 Jeg kommer også fra en jentedominert familie, og fikk gutt som førstegangs. Nå som jeg venter gutt nummer to er jeg den eneste som har fått to gutter, og det er jo ganske spesielt :D Gøy at noen av oss i jentefamilier kan bringe noen gutter inn i flokken ; p

Jubler for 17 uker og at jeg nå kan kjenne at lille sparker :love017 det er så fantastisk!

Jubler for at jeg nå kjenner daglig romstering i magehuset:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Halvveis i dag i følge appen :)

17 uker :) kjenner også daglig små romsteringer :)

Jubler for ny mobiltelefon! Tihi ;-)

Back
Topp