Jubeltråd!! :D

Jubler for 11 uker og at det kun er en liten uke til 12 uker:love7

Jubler for typen som tar så godt vare på meg <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for at jeg var på kontroll i går og så en sprell levende liten baby som turnet rundt :)

Jubler for at nok en skoledag er over og at jeg skal hjem til min kjære <3

"Bare" fem dager med undervisning igjen her ! :p
Så deilig da! Helt konge følelse! Har nesten ikke hatt noe fravær resten av året ti ltross for krevende pendling (2 t + 15 min hver vei stort sett før vi flytta). Har fått litt fravær nå etter jeg ble gravid og er veldig glad jeg hadde litt å gå på mtp fraværsprosent. Nå styrer jeg tiden selv mtp eksamenslesing :) Har du mye eksamener da?

Så deilig da! Helt konge følelse! Har nesten ikke hatt noe fravær resten av året ti ltross for krevende pendling (2 t + 15 min hver vei stort sett før vi flytta). Har fått litt fravær nå etter jeg ble gravid og er veldig glad jeg hadde litt å gå på mtp fraværsprosent. Nå styrer jeg tiden selv mtp eksamenslesing :) Har du mye eksamener da?

Ja, det er kjempegodt ! :) Jeg har litt fravær her og der da, og har vært sykemeldt gjennom en praksisperiode. Har også latt være å ta eksamene i tilknytning til den praksisen, siden jeg manglet grunnlaget for å skrive. Har tre eksamener igjen, men kommer til å melde meg av og håper legen skriver sykemelding (for lånekassens del). Jeg kommer ikke til å fortsette utdanningen, og sliter med mye angst, stress og krystallsyke for tiden, så det er egentlig nok å bare ta seg av familie og hjem nå for tiden. Men skal være til stede de siste skoledagene da, skal jo være en ,del kos og lek samt en tur til ei fjære siste dagen. Greit å prøve å være litt sosial mens jeg enda har den "lette" løsningen på det ; )

Back
Topp