Jubeltråd!! :D

Jubler for 10+1 og større pupper :D

Sent from my iPhone using BV Forum

For deilig varm sol!! Jobbet i påska men jammen meg har jeg ikke fått farge av å sitte ute i sola etter jobb! Shorts og bikinitopp i dag og det er knallvarmt :-)

Må få kjøpt inn mer solkrem... Føler jeg har fått raskere farge i år enn tidligere?? Kanskje en heldig ting med å være gravid???!!! :-)

For deilig varm sol!! Jobbet i påska men jammen meg har jeg ikke fått farge av å sitte ute i sola etter jobb! Shorts og bikinitopp i dag og det er knallvarmt :-)

Må få kjøpt inn mer solkrem... Føler jeg har fått raskere farge i år enn tidligere?? Kanskje en heldig ting med å være gravid???!!! :-)

Man skal visst bli fortere brun, ja. :-) Husk at du kan få brune pigmentflekker av soling (kommer ofte i ansiktet). I de fleste tilfeller forsvinner det igjen etter graviditen og når huden blir blek igjen, men veldig kjipt om man er av dem det ikke blir borte på. :-/ Men det er bare å følge med og være flink med solkrem, så bør du kunne oppdage det før det blir veldig synlig. :-) Bare lest bittelitt om temaet, skjønner du. ;-)

Må juble litt for at jeg klarte å høre lillegull sin hjertelyd for første gang med doppleren ikveld ❤️ er idag 11+2 ❤️

Jubler for 13+0 og kun 4 dager til neste ul!:) da skal jeg senke skuldrene!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Man skal visst bli fortere brun, ja. :-) Husk at du kan få brune pigmentflekker av soling (kommer ofte i ansiktet). I de fleste tilfeller forsvinner det igjen etter graviditen og når huden blir blek igjen, men veldig kjipt om man er av dem det ikke blir borte på. :-/ Men det er bare å følge med og være flink med solkrem, så bør du kunne oppdage det før det blir veldig synlig. :-) Bare lest bittelitt om temaet, skjønner du. ;-)

Takk for tips :-) vært flinkere enn vanlig med solkrem i år og det skal fortsette :-)

Har sjekket posten som kom de første dagene vi var på ferie, og der lå det innkalling til OUL, så jubler litt for det også !! :D
Wee når skal du da?

Jubler for at jeg er en dag nærmere tidlig UL og at vi endelig har fått regninga fra rørleggeren etter oppussingen av badet - 48 000 kr, men billigere enn vi fryktet! :-D Også jubler jeg for at jeg straks skal ut på tur i finværet sammen med mine to beste venner, og at jeg har firsørtime etterpå! Må også juble litt for at mitt nye hybridkamera er på vei og at jeg antakelig får det i morgen! :-D Gleder meg!

Jubler for at vi fikk oss tørketrommel i går og fordi jeg idag fikk ordnet time til jordmor i uke 17 selv om jeg egentlig ikke skulle fått før uke 24 :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jubler, smiler og tårene rener om hverandre :-)
☆ uke 12 idag, det vil si 5 uker lengre en sist.. :-)
☆UL på duotesten gikk kjempe bra, dama som utførte den, sa alt såg normalt ut, så må vente til mandag og få svar på blodprøvan.
☆ Hørte ♡lyden for første gang
☆kjøpte mammabukse i går og body og sokker til babyn i dag :-)
★trua no ja★

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler for en sprellende spire på ul i dag :D

Jubler for enda en dag nærmere 12 uker :)

Back
Topp