Jubeltråd!! :D

Ul i morgen ! :D 8+5 da .

Jubler for 10+0 i dag! Wuhuuu! Og såklart jubler jeg for deilig påskeferie! Sover myyyye om dagene, det har gjort godt :)

Jubler for 10+2 idag å at embryotiden er over å at jeg har en liten baby i magen ♡♡♡ :-D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jubler for at dopleren til legen fanget opp hjertelyd på 120-130 idag selv om vi ikke greide å høre den :) 11+1 idag:D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Fortelle hvordan det gikk da ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Det var veldig komisk egentlig :P vi satt å spiste middag og havnet på prat om at svigermor hadde sett meg overlykkelig før. Jeg tenkte bare mitt å prøvde å holde smilet tilbake. Jeg og kjæresten satt å så på hverandre. Sendte noen blikk men sa ingenting.

Senere når jeg og samboeren min satt i sofan og ba vi svigermor om å hente en bok i veska mi som lå ett stykke unna. Jeg hadde flere bøker der så hun lurte på hvilken hun skulle ta. Jeg sa den var blå og hvit og het babykrøniken :) hun skjønte ingenting i starten. Så bi ba henne om å slå opp på siste side. Der i plastlomma lå nemlig bildene fra tidlig UL.
Svigermor ble stående å måpe. Uten å si noe :D så morsomt. Så sa hun, er det sant? Og vi lot som vi ikke skjønte helt. Så sa hun: ja e dokker gravid? Vi begge bare flirte å sa ja :P så arti å se svigers bli så glad.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jubler for at jeg bare har vært kvalm tre dager totalt, og er idag 9+5 :) Men til gjengjeld har jeg vært veeeldig trøtt, sover masse! Og fått mange kviser, føles som jeg er tenåring igjen.

Last edited:
Jeg jubler for at vi var på første kontroll på fødepol på torsdag, og der fikk vi se en liten baby som sprellet på UL :) er 10+5 idag, og bare åtte dager til den "kritiske fasen" er over. På søndag skal vi fortelle hele familien det, via mms og storebror som har på genser hvor det står "Jeg skal bli storebror". Gleder meg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for at vi reiser på hytta til mamma og pappa idag, med nyheten om en liten baby :)

8+5 idag

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jubler for 11+0! :-D

Back
Topp