Jubel-tråd

Lenge siden denne hadde vært i bruk!

Så da jubler jeg for en dag uten blødning fra renselsen! Skjønner at jeg ikke er ferdig er dag 15, men betyr jo at det blir mindre nå :)
Gleder jeg meg til jeg kan juble over også :p
Får juble over at jeg for en gangs skuld blør mindre etter en fødsel PR dag :D

Gleder jeg meg til jeg kan juble over også :p
Får juble over at jeg for en gangs skuld blør mindre etter en fødsel PR dag :D
Ja, alt er lissom bedre med en gang det går i riktig retning! Vi krysser fingrene for at det fortsetter sånn for oss begge! :)

Jubler, for at jeg klarte, og komme meg på bussen til Stavanger sentrum med en baby i vogn, og en straks 2 åring uten vogn. Og at vi klarte, og mate fuglene som planlagt. Ingen fugleskitt på noen av oss inkl vogn hehe :p
Snart 2 åringen var så flink til, og dele med fuglene. Ble skeptisk når duene var i lufta, og når dem landet på brødet hun holdt, men det forstår jeg :) Hun var storfornøyd når vi avsluttet med is før vi tok bussen hjem for dagens dupp ❤️:D

Jubler, for at jeg klarte, og komme meg på bussen til Stavanger sentrum med en baby i vogn, og en straks 2 åring uten vogn. Og at vi klarte, og mate fuglene som planlagt. Ingen fugleskitt på noen av oss inkl vogn hehe :p
Snart 2 åringen var så flink til, og dele med fuglene. Ble skeptisk når duene var i lufta, og når dem landet på brødet hun holdt, men det forstår jeg :) Hun var storfornøyd når vi avsluttet med is før vi tok bussen hjem for dagens dupp ❤️:D

Å så herlig, høres ut som en kjempefin dag☺️

Så bra!!:)

Jubler for at solen skinner, lillemor pludrer og smiler, jeg har fått drikke to kopper kaffe, storesøsknene var så blid i dag og dro til bhg og skole uten trass eller krangling☺️
Så idyllisk dag for dere da :D Herlig! :) Kos dere!

Jubler, for en ok natt med søvn, og for at det nå er helg!
Lille ville bare være tett inntil meg etter vi kom hjem i fra Stavanger i går. Til nøds kunne hun være litt hos de to største inni mellom. Frykter natten skulle bli som natten før, men jammen gikk den veldig fint :p Bare synd jeg ikke hadde vett til, og lukke øynene kl.22... Det gjorde jeg først kl.23.30 :o Men jeg trengte liksom tid, for meg selv når jeg stort sett hadde sittet med minste i armene 98% av dagen/kvelde :confused:

Hurra!! Beste natten søvnmessig hittil, pupp når vi la oss 23.45, pupp 04.30 og når vi våknet 08...sov alt i mellom, DIGG:D

Jubler, for en ok natt med søvn, og for at det nå er helg!
Lille ville bare være tett inntil meg etter vi kom hjem i fra Stavanger i går. Til nøds kunne hun være litt hos de to største inni mellom. Frykter natten skulle bli som natten før, men jammen gikk den veldig fint :p Bare synd jeg ikke hadde vett til, og lukke øynene kl.22... Det gjorde jeg først kl.23.30 :o Men jeg trengte liksom tid, for meg selv når jeg stort sett hadde sittet med minste i armene 98% av dagen/kvelde :confused:
Så bra med en god natt :) kjenner meg igjen i det å legge seg tidlig. De siste timene på kvelden er så herlige. Stille og rolig. Og ikke minst det å få litt tid for seg selv.. blir lite av det ellers :)

Har hatt en herlig helg med mannen og mine to små <3

Samme her❤️:D
De 3 store var hos faren i helgen.
Og Mannen min hadde fri.
Det ble Lekeland på lørdag pga drittværet, og mange timer i 3 forskjellige barnehager i går (søndag). Straks 2 åringen storkosa seg med oss "Alene" mens Minste sov i bilstol/ vogn :p Vi byttet på, og fotfølge henne hvor hun ville både i lekeland, og i barnehagene i dag. Hun elsker og rutsje sammen med en av oss. Og i dag hentet hun først mannen og leide han bort til en stor lekebil, for at han skulle være passasjer, og når de hadde "kjørt" et stykke gikk hun ut av bilen, og gikk helt bort til meg :) rakte meg hånda og leide meg bort til bilen. Så da var vi 3 stk på late som biltur mens hun kjørte :p Utrolig koselig ❤️
Vi gikk på shellen og kjøpte vafler og is også så hun var sååååå fornøyd :D❤️

Samme her❤️:D
De 3 store var hos faren i helgen.
Og Mannen min hadde fri.
Det ble Lekeland på lørdag pga drittværet, og mange timer i 3 forskjellige barnehager i går (søndag). Straks 2 åringen storkosa seg med oss "Alene" mens Minste sov i bilstol/ vogn :p Vi byttet på, og fotfølge henne hvor hun ville både i lekeland, og i barnehagene i dag. Hun elsker og rutsje sammen med en av oss. Og i dag hentet hun først mannen og leide han bort til en stor lekebil, for at han skulle være passasjer, og når de hadde "kjørt" et stykke gikk hun ut av bilen, og gikk helt bort til meg :) rakte meg hånda og leide meg bort til bilen. Så da var vi 3 stk på late som biltur mens hun kjørte :p Utrolig koselig ❤️
Vi gikk på shellen og kjøpte vafler og is også så hun var sååååå fornøyd :D❤️
Det hørtes ut som en drømmedag :) Og sååå utrolig mye kjekkere alt er nå enn det var i sommer. Det er så herlig å kunne leke og herje uten å holde på å dø :p vi gikk på 'lekeplass safari'. Hadde med kaffe, juice, frukt og boller og gikk fra lekeplass til lekeplass. Kjempekoselig :) Hvordan var lekeland på lørdag? Føler det er sykt mye folk der i helgene. Fatter ikke hvorfor vi bare har et lekeland på en så stor region. Fks Haugesund har jo og lekeland. Men de er jo betydelig ferre innbyggere. Kanskje jeg må starte et selv :p

Det hørtes ut som en drømmedag :) Og sååå utrolig mye kjekkere alt er nå enn det var i sommer. Det er så herlig å kunne leke og herje uten å holde på å dø :p vi gikk på 'lekeplass safari'. Hadde med kaffe, juice, frukt og boller og gikk fra lekeplass til lekeplass. Kjempekoselig :) Hvordan var lekeland på lørdag? Føler det er sykt mye folk der i helgene. Fatter ikke hvorfor vi bare har et lekeland på en så stor region. Fks Haugesund har jo og lekeland. Men de er jo betydelig ferre innbyggere. Kanskje jeg må starte et selv :p

Det var STAPPFULLT og vet du hva det samme diskuterte jeg, og mannen. Det burde våre et til lekeland. Men jeg synes prisene også burde våre lavere. Samme pris fra 2-16 år er jo hårreisende :eek:
En 2 åring kan jo knapt gjøre noe der inne. Det er jo et lite område bare fra 0-3 år, og INGEN passer på at det blir overholdt. Så større barn tar seg til rette, og kaster baller, og hopper på mindre barn i ballbingen osv.
Flere barn springer uten tilsyn, og de er ikke akurat forsiktige, eller snille med dem som er mindre enn seg.
En gutt som sprang på selvstyr på lørdag grein leeeenge før Mora fikk det med seg. Hadde hun bare vist hvor nær ungen var, og få brukket rygg/nakke ol. Et større barn hoppet med full tyngde på han med vilje flere ganger. Det er jo vi andre som egentlig har nok med våre egne barn som må gripe inn :o
Jeg er alltid utrolig gåen etter alt lyden som er på lekeland. Høyt støy nivå.
Vi tenker, og dra i en ukedag i skoletiden når mannen har fri neste gang. Tenker det er mere behagelig der da :p

Back
Topp