Jubel-tråd

Jubler for at lillegutt er her :) Ligger i sykehussengen med han på brystet, og føler meg som verdens heldigste ❤️ Tenker at dere som fortsatt er gravide har noe helt fantastisk foran dere. Håper dere klarer å nyte

Lenge siden jeg har hatt noe jubel dager:-) men i dag kobler jeg over en god natt med søvn og formen føles ganske bra i dag. Uke 39 starter bra.
Må nyte hvert sekund:-) formen snurt fort:-( :-)

Jubler for at jeg fikk deltatt på jenta mi sin første skoledag :) Hadde blitt så skuffet hvis jeg ikke skulle fått se mitt første barn få begynne i 1.klasse :( men NÅ VIL jeg at det skal skje noe.

image.jpeg Og når vi prater om trilletur :happy093
I dag har jeg våre, og sjekket om vogna vi har sett oss ut passer bak i Lille konebilen min. Og jammen gjorde den det akkurat på cm så bagasjelokket gikk igjen:hello2

Nå er den bestilt.
Skal ha Tvilling/søskenvogn.
Ble ikke den vi hadde mest lyst på, men det var på grunn av prisen var ALT for høy. Jeg/Vi klarte liksom ikke, og se at det skulle være nøtt til å bruke SÅ mye på en vogn!

Denne.

BT jogger terrain twin + 1 bag...
Et minus er at den kun er fravendt når Lille ikke trenger bag lenger :(
Men vi har jo en annen vogn som kan brukes når jeg ikke er alene.
Sånn at lille kan se meg, og søke trygghet fra meg ❤️
image.jpeg

Vis vedlegget 192167 Og når vi prater om trilletur :happy093
I dag har jeg våre, og sjekket om vogna vi har sett oss ut passer bak i Lille konebilen min. Og jammen gjorde den det akkurat på cm så bagasjelokket gikk igjen:hello2

Nå er den bestilt.
Skal ha Tvilling/søskenvogn.
Ble ikke den vi hadde mest lyst på, men det var på grunn av prisen var ALT for høy. Jeg/Vi klarte liksom ikke, og se at det skulle være nøtt til å bruke SÅ mye på en vogn!

Denne.

BT jogger terrain twin + 1 bag...
Et minus er at den kun er fravendt når Lille ikke trenger bag lenger :(
Men vi har jo en annen vogn som kan brukes når jeg ikke er alene.
Sånn at lille kan se meg, og søke trygghet fra meg ❤️
Vis vedlegget 192169
Den så jo grei ut den. Hvis det er en liten konebil som du sier så tar den jo ikke særlig med plass heller. Ikke i en stor bil iallefall :) Simoen vår fyller hele bagasjerommet i min konebil. Må presse døren igjen.

Den så jo grei ut den. Hvis det er en liten konebil som du sier så tar den jo ikke særlig med plass heller. Ikke i en stor bil iallefall :) Simoen vår fyller hele bagasjerommet i min konebil. Må presse døren igjen.
Klarer akkurat og ha to stelletasker på siden av den også :p Med klesskift til begge barna eller 2-3 handleposer med varer :D
Ja den er en liten konebil :p
Men i dag har bagasjerommet imponert. Måtte ta ut hattehylla da men det går greit mens vi har den vogna inni :) Får henge den opp i kjelleren de dagene jeg må ha plass til den vogna :)

Jubler for at jeg fikk deltatt på jenta mi sin første skoledag :) Hadde blitt så skuffet hvis jeg ikke skulle fått se mitt første barn få begynne i 1.klasse :( men NÅ VIL jeg at det skal skje noe.
Jeg fikk ikke fulgt min 1 klassing på skolen i dag og det skjærer meg i hjertet :(

Prøver og se positivt på at termindatoen snart er over og jeg sitter her like kulerund. Det betyr at jeg kan stå opp i natt og se Norge mot Russland i håndball :happy::happy: det gleder jeg meg til!

I tillegg fikk vi nesten lagt ferdig gulvet i kjellerstua idag, så imorgen når samboeren er ferdig på jobb blir det siste innspurt på gulvet og sette opp lister! Har ikke trua på at noe skjer før neste uke, så regner med møblene kommer på plass i helga og! :p

Jeg fikk ikke fulgt min 1 klassing på skolen i dag og det skjærer meg i hjertet :(
Det må være forferdelig kjedelig og trist :) Men du får kose med den lille godklumpen din som litt trøst. Det er jo heller ikke så ille da <3

Jubler for at helsesøster var på besøk idag med beskjed om at vi har en lykkelig liten baby. Lille har gått opp fra 3840 (fødselsvekt) til hele 4200 idag (er 9 dager idag). Vanligvis har de gått opp en 150 elr nådd fødselsvekta si, så hun spurte om jeg serverte fløte:shy:

Jubler for at helsesøster var på besøk idag med beskjed om at vi har en lykkelig liten baby. Lille har gått opp fra 3840 (fødselsvekt) til hele 4200 idag (er 9 dager idag). Vanligvis har de gått opp en 150 elr nådd fødselsvekta si, så hun spurte om jeg serverte fløte:shy:

Godt å se d er flere;) Her hadde også mini lagt på seg godt når helsesøster var på besøk...3450/3210 (fødselsvekt/hjemreisevekt) til 3700 når han var 8 dager:p

Back
Topp