Jubler for at lillegutt er her
Ligger i sykehussengen med han på brystet, og føler meg som verdens heldigste
Tenker at dere som fortsatt er gravide har noe helt fantastisk foran dere. Håper dere klarer å nyte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan absolutt signere denneJubler for at lillegutt er herLigger i sykehussengen med han på brystet, og føler meg som verdens heldigste
Tenker at dere som fortsatt er gravide har noe helt fantastisk foran dere. Håper dere klarer å nyte

Lenge siden jeg har hatt noe jubel dagermen i dag kobler jeg over en god natt med søvn og formen føles ganske bra i dag. Uke 39 starter bra.
Må nyte hvert sekundformen snurt fort:-(
![]()
Første trilletur i finværet <3
ÅååFørste trilletur her også![]()
er noe helt for seg selv
Ja åååÅåådet gleder jeg meg såååååå inderlig til. Den første trilleturen
er noe helt for seg selv
![]()
Og når vi prater om trilletur 

Den så jo grei ut den. Hvis det er en liten konebil som du sier så tar den jo ikke særlig med plass heller. Ikke i en stor bil iallefallVis vedlegget 192167 Og når vi prater om trilletur
I dag har jeg våre, og sjekket om vogna vi har sett oss ut passer bak i Lille konebilen min. Og jammen gjorde den det akkurat på cm så bagasjelokket gikk igjen
Nå er den bestilt.
Skal ha Tvilling/søskenvogn.
Ble ikke den vi hadde mest lyst på, men det var på grunn av prisen var ALT for høy. Jeg/Vi klarte liksom ikke, og se at det skulle være nøtt til å bruke SÅ mye på en vogn!
Denne.
BT jogger terrain twin + 1 bag...
Et minus er at den kun er fravendt når Lille ikke trenger bag lenger
Men vi har jo en annen vogn som kan brukes når jeg ikke er alene.
Sånn at lille kan se meg, og søke trygghet fra meg
Vis vedlegget 192169
Klarer akkurat og ha to stelletasker på siden av den ogsåDen så jo grei ut den. Hvis det er en liten konebil som du sier så tar den jo ikke særlig med plass heller. Ikke i en stor bil iallefallSimoen vår fyller hele bagasjerommet i min konebil. Må presse døren igjen.
Jeg fikk ikke fulgt min 1 klassing på skolen i dag og det skjærer meg i hjertetJubler for at jeg fikk deltatt på jenta mi sin første skoledagHadde blitt så skuffet hvis jeg ikke skulle fått se mitt første barn få begynne i 1.klasse
men NÅ VIL jeg at det skal skje noe.

det gleder jeg meg til! Det må være forferdelig kjedelig og tristJeg fikk ikke fulgt min 1 klassing på skolen i dag og det skjærer meg i hjertet![]()

Jubler for at helsesøster var på besøk idag med beskjed om at vi har en lykkelig liten baby. Lille har gått opp fra 3840 (fødselsvekt) til hele 4200 idag (er 9 dager idag). Vanligvis har de gått opp en 150 elr nådd fødselsvekta si, så hun spurte om jeg serverte fløte![]()