Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder jeg meg til jeg kan juble over ogsåLenge siden denne hadde vært i bruk!
Så da jubler jeg for en dag uten blødning fra renselsen! Skjønner at jeg ikke er ferdig er dag 15, men betyr jo at det blir mindre nå![]()
Så supert!Var på 6 ukers kontroll i dag, å alt er godt! Var litt bekymret for hoftene, da disse var ikke helt festet og måtte sjekkes med ultralyd før avreise på sykehuset, men disse var så fine så! Frisk og sunn baby![]()
Ja, alt er lissom bedre med en gang det går i riktig retning! Vi krysser fingrene for at det fortsetter sånn for oss begge!Gleder jeg meg til jeg kan juble over også
Får juble over at jeg for en gangs skuld blør mindre etter en fødsel PR dag![]()
Jubler, for at jeg klarte, og komme meg på bussen til Stavanger sentrum med en baby i vogn, og en straks 2 åring uten vogn. Og at vi klarte, og mate fuglene som planlagt. Ingen fugleskitt på noen av oss inkl vogn hehe
Snart 2 åringen var så flink til, og dele med fuglene. Ble skeptisk når duene var i lufta, og når dem landet på brødet hun holdt, men det forstår jegHun var storfornøyd når vi avsluttet med is før vi tok bussen hjem for dagens dupp
![]()
Så bra!!Jubler, for at jeg klarte, og komme meg på bussen til Stavanger sentrum med en baby i vogn, og en straks 2 åring uten vogn. Og at vi klarte, og mate fuglene som planlagt. Ingen fugleskitt på noen av oss inkl vogn hehe
Snart 2 åringen var så flink til, og dele med fuglene. Ble skeptisk når duene var i lufta, og når dem landet på brødet hun holdt, men det forstår jegHun var storfornøyd når vi avsluttet med is før vi tok bussen hjem for dagens dupp
![]()
Jubler for at solen skinner, lillemor pludrer og smiler, jeg har fått drikke to kopper kaffe, storesøsknene var så blid i dag og dro til bhg og skole uten trass eller krangling![]()
Så idyllisk dag for dere daJubler, for at jeg klarte, og komme meg på bussen til Stavanger sentrum med en baby i vogn, og en straks 2 åring uten vogn. Og at vi klarte, og mate fuglene som planlagt. Ingen fugleskitt på noen av oss inkl vogn hehe
![]()
Måtte det fortsette sånnDenne natten har vært den beste til nå. Lille sov fra 2330-0330. Og fra 0530-0700. De siste dagene har han ikke sovet mer etter matingen i 04 tiden. Nå sover han igjen.![]()
La alle netter bli sånn framoverHurra!! Beste natten søvnmessig hittil, pupp når vi la oss 23.45, pupp 04.30 og når vi våknet 08...sov alt i mellom, DIGG![]()
Så bra med en god nattJubler, for en ok natt med søvn, og for at det nå er helg!
Lille ville bare være tett inntil meg etter vi kom hjem i fra Stavanger i går. Til nøds kunne hun være litt hos de to største inni mellom. Frykter natten skulle bli som natten før, men jammen gikk den veldig fintBare synd jeg ikke hadde vett til, og lukke øynene kl.22... Det gjorde jeg først kl.23.30
Men jeg trengte liksom tid, for meg selv når jeg stort sett hadde sittet med minste i armene 98% av dagen/kvelde
![]()
Har hatt en herlig helg med mannen og mine to små <3
Det hørtes ut som en drømmedagSamme her
De 3 store var hos faren i helgen.
Og Mannen min hadde fri.
Det ble Lekeland på lørdag pga drittværet, og mange timer i 3 forskjellige barnehager i går (søndag). Straks 2 åringen storkosa seg med oss "Alene" mens Minste sov i bilstol/ vognVi byttet på, og fotfølge henne hvor hun ville både i lekeland, og i barnehagene i dag. Hun elsker og rutsje sammen med en av oss. Og i dag hentet hun først mannen og leide han bort til en stor lekebil, for at han skulle være passasjer, og når de hadde "kjørt" et stykke gikk hun ut av bilen, og gikk helt bort til meg
rakte meg hånda og leide meg bort til bilen. Så da var vi 3 stk på late som biltur mens hun kjørte
Utrolig koselig
Vi gikk på shellen og kjøpte vafler og is også så hun var sååååå fornøyd![]()
Det hørtes ut som en drømmedagOg sååå utrolig mye kjekkere alt er nå enn det var i sommer. Det er så herlig å kunne leke og herje uten å holde på å dø
vi gikk på 'lekeplass safari'. Hadde med kaffe, juice, frukt og boller og gikk fra lekeplass til lekeplass. Kjempekoselig
Hvordan var lekeland på lørdag? Føler det er sykt mye folk der i helgene. Fatter ikke hvorfor vi bare har et lekeland på en så stor region. Fks Haugesund har jo og lekeland. Men de er jo betydelig ferre innbyggere. Kanskje jeg må starte et selv
![]()